اقدامات توسعه بانک رفاه کارگران به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر الهگانی طی سخنانی در جمع خبرنگاران در غرفه بانک رفاه در نمایشگاه 180 روزه دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در وزارت کشور. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بانکداری اسلامی «و» طرح اعتبارات مولد (صدور پلکانی)» این بانک با بیان این مطلب گفت: این اقدامات توسعه ای مانند برخی از برنامه های توسعه ای بانک رفاه کارگران در دولت سیزدهم است. در غرفه این بانک دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت، جمعی از مدیران دولت، فعالان اقتصادی و نمایندگان اتحادیه های کارگری و کارفرمایی حضور داشتند.
وی به جزئیات «الگوی تأمین مالی واحدهای تولیدی از طریق بانکداری اسلامی» اشاره کرد و گفت: این مدل تأمین مالی در قالب صدور گواهی سپرده ویژه است و هم اکنون با هماهنگی مرکز مرکزی به صورت پایلوت در حال اجراست. بانک.”
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اجرای الگوی تامین مالی واحدهای تولیدی از طریق بانکداری اسلامی را در راستای مشارکت واقعی مردم در اجرای طرح های اجرایی دانست و تصریح کرد: در عین حال به مردم بانک رفاه کارگران
به گفته وی، بکارگیری این مدل تامین مالی با فراهم کردن زمینه مشارکت در تامین مالی پروژه‌ها، به عنوان یک عنصر ضروری و حیاتی در فعالیت‌های تولیدی، می‌تواند نظام اقتصادی کشور را از رکود به سمت توسعه و شکوفایی سوق دهد و به رونق محل‌های کار منجر شود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه در این مدل واسطه تامین مالی واحدهای تولیدی است و با جذب سرمایه های خرد و تشویق سپرده گذاران به مشارکت در طرح ها و طرح ها به توسعه و رونق فعالیت های تولیدی و ایجاد اشتغال کمک می کند.
دکتر اللهگانی «طرح گواهی اعتبار تولید (صدور گام به گام اسناد)» را از دیگر برنامه های توسعه بانک رفاه کارگران در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح با هماهنگی انجام شده است. با بانک مرکزی، بانک و سازمان بورس و معاملات فرابورس.”
وی افزود: در این مدل اسناد گام به گام برای واحدهای تولیدی صادر می شود و می توانند این اوراق را به صنایع بالادستی و قطعه سازان واگذار کنند و در نهایت با خرید و فروش اوراق در بورس و فرابورس، تولید کنند. اراده تامین مالی شامل واحدهاست.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران خاطرنشان کرد: صدور گام به گام اسناد به منظور رفع موانع پولی، تحریک تولید، هدایت منابع مالی به سمت فعالیت های اقتصادی مولد و تامین سرمایه در گردش در شرایط سالم و پایدار در دستور کار قرار گرفته است. روش تامین مالی تولید واحدهای بانک رفاه ..

دیدگاهتان را بنویسید