آماده سازی بانک رفاه کارگران در حمایت از واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی که به همراه دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی ایران و برخی از اعضای کمیسیون به این استان سفر کرده اند، از تولید و تولید بازدید کردند. واحدهای صنعتی استان از جمله گروه صنعتی تراکتورسازی ایرانیان بر لزوم حمایت بانک رفاه از طرح های توسعه این واحدها تاکید کرد.

در این سفر که برخی از نمایندگان بانک رفاه کارکاران نیز حضور داشتند، دکتر لالقانی در گفتگوی مستقیم با مدیران و کارکنان این واحدها در جریان سوالات و مشکلات آنان قرار گرفت و از آمادگی این بانک در راستای توسعه اقدامات و فعالیت های آنها

وی در حاشیه این بازدیدها از بانک رفاه به عنوان بانک پیشرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی نام برد و اظهار داشت: بانک رفاه در سال جاری به دستاوردهای بسیاری دست یافته است که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید دانش بنیان» نامگذاری شد. ، اشتغال زایی “.او در زمینه مسئولیت های اجتماعی بسیاری داشته است.

دکتر لالقانی اقدامات بانک رفاه کارگران در سال های اخیر را در راستای حمایت از تولید ملی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این اقدامات در دولت سیزدهم با قدرت بیشتر و همراهی با برنامه های توسعه و اشتغال زایی دولت محترم ادامه یافته است.

آماده سازی بانک رفاه کارگران در حمایت از واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این سفر همچنین با حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب دیدار و گفت و گو کرد و در جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با نخبگان، فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع این شهرستان حضور یافت. شهر

دیدگاهتان را بنویسید