مزایای بانک اجتماعی برای کارگران در توسعه همکاری با واحدهای تولیدی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی با بیان این مطلب افزود: این اوراق می تواند به عنوان ابزار تامین مالی توسط شرکت های بزرگ برای توجه بیشتر به تولید و اشتغال مورد استفاده قرار گیرد.
وی به افزایش سرمایه بانک کارگران رفاه اشاره کرد و گفت: با این افزایش سرمایه که در سال گذشته اتفاق افتاد، قوت و ظرفیت همکاری بانک رفاه با شرکت های بزرگ با تمامی ابزارهای تسهیل گری، تامین مالی و سایر ابزارهای مرتبط با پول و بازار سرمایه مانند اوراق قرضه گام، اوراق مشارکت، اوراق صکوک و غیره. نسبت به گذشته افزایش یافته است.
دکتر لالقانی با اشاره به توانمندی های متمایز بانک رفاه کارگران خاطرنشان کرد: این بانک با بیش از 1000 شعبه فعال در کشور رتبه دوم را در بین شرکت های پیشرو در شاخص فروش در بین بانک های کشور به خود اختصاص داد و در آینده نزدیک همچنین در رتبه بندی شاخص “سرمایه” قرار می گیرد و با تایید سهامدار اصلی به رتبه اول در بین بانک های کشور می رسد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک تجاری در همه زمینه ها فعال است و به دلیل ارتباط نزدیک با سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی، سهامدار چندین شرکت پتروشیمی، پالایشی و فولادی است که می توان آنها را به عنوان یکی از سهامداران اصلی در نظر گرفت. امتیاز ویژه در مبادلات مالی با شرکت های فعال در این حوزه ها.

دیدگاهتان را بنویسید