تهیه بانک رفاه کارگران به منظور گسترش همکاری های متقابل با حوزه بهداشت و درمان کشور

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مراسم افتتاحیه این بیمارستان بزرگ 821 تختخوابی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ​​و دکتر حمیدرضا فاطبیرانوند قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران وعضو شورای مدیران و جمعی از معاونین این بانک.

قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به تشریح حمایت های این بانک از ساخت و تجهیز مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر پرداخت و مصادیق حمایت های رفاه را برشمرد. بانک در حوزه سلامت گفت: این بانک در دو مرحله و با تخصیص اعتبارات مناسب در تامین مالی این مگا پروژه ملی مشارکت دارد و این امر در راستای توسعه همکاری های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایفای نقش موثر انجام شد. نقش در حوزه سلامت و مسئولیت های اجتماعی کشور.

دکتر فتحی بیرانوند بخش قابل توجهی از ظرفیت بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور کشور را در حوزه سلامت دانست و خاطرنشان کرد: سازمان های تامین اجتماعی و بیمه سلامت از جمله سازمان های فعال در این زمینه هستند که همکاری گسترده ای دارند. با بانک رفاه کارگران و بیش از 40 درصد از ظرفیت عملیاتی و خدمات ارائه شده توسط بانک رفاه به جامعه هدف این سازمان ها اختصاص دارد.

وی به خدمات بانک رفاه کارگران برای فعالان حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: این بانک علاوه بر ارائه خدمات به دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های خصوصی، خدمات بانکی و اعتباری گسترده ای را به فعالان این حوزه ارائه کرده است که از آن جمله می توان به طرح مهر اشاره کرد. سلامت خاطرنشان کرد.

قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه همکاری گسترده ای با شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت داشته و حمایت های ارزنده ای از این شرکت ها داشته است.

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران نیز اقدامات گسترده ای را برای حمایت از صنعت داروسازی در کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: این بانک تلاش کرده است تا از شرکت های دارویی و شرکت های پخش دارو و داروخانه ها در جهت رشد و تداوم فعالیت فعال حمایت کند. این بخش و در نتیجه دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز را تسهیل می کند.

دکتر فتحی بیرانوند به خدمات بانک رفاه کارگران در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: کارکنان این بانک در آن روزها جان خود را از دست دادند و اجازه وقفه ای در ارائه خدمات بانکی ندادند و در این راستا 18 نفر از همکاران محترم این بانک بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

وی بر لزوم گسترش همکاری های متقابل بین بانک اجتماعی کارگران و حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: هیات مدیره و مدیرعامل این بانک به این امر اعتقاد راسخ دارند و ارائه خدمات به کادر درمانی و بهداشتی را مد نظر دارند. طبقه کارگر مراقبت های بهداشتی به عنوان وظیفه ذاتی بانک کمک های اجتماعی.

دکتر فتحی بیرانوند به قانون تمرکز حساب های دولتی در بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: اگرچه این قانون منجر به حذف بخشی از حساب های حوزه سلامت از بانک رفاه کارگران شد، اما این موضوع تاثیری بر رویکرد بانک رفاه کارگران ندارد. این بانک در حمایت از این بخش و همچنان آماده است همکاری های متقابل خود را با دانشگاه های علوم پزشکی، جامعه پزشکی و صنوف پرتلاش و ارزشمند درمانی گسترش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید