قدردانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات موثر بانک رفاه کارگران در انتشار اوراق گام

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، پس از ارائه گزارش بانک رفاه مبنی بر انتشار گواهینامه های سازمان بیمه های اجتماعی به نفع دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان از زحمات و تلاش ها تقدیر کرد. اقدامات انجام شده برای انتشار این گواهینامه ها و تشکر

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در سال گذشته در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، 96 هزار میلیارد ریال گواهی اعتبار تولید (GAM) مطابق با تامین مالی واحدهای تولیدی اقتصادی صادر کرد که سازمان تامین اجتماعی و برخی نهادها، سازمان ها، سازمان ها و مؤسسات دولتی نیز با توجه به توسعه ابزارهای مالی مربوطه از این اوراق استفاده کرده اند.

شایان ذکر است بانک رفاه کارگران یکی از بانک های پیشرو در زمینه انتشار اوراق قرضه قمار در سیستم بانکی کشور بوده و با اقدامات ارزنده خود در راستای انتشار این اوراق برای سازمان تامین اجتماعی، بهره مند شده است. دانشگاه‌های علوم پزشکی و واحدهای وابسته ضمن حمایت از جامعه، کارایی در ابعاد اجتماعی و رضایت عمومی از کمیت و کیفیت خدمات مربوطه را تضمین کرده است.

اوراق قرضه ابزاری مؤثر برای تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی مولد محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های مذکور بدون تأثیر تورم استفاده کرد. این اوراق در بازار پول و سرمایه قابل انتقال هستند. رفع موانع مالی رونق تولید و هدایت منابع مالی مولد برای تضمین سرمایه در گردش سالم و پایدار از اهداف انتشار این اوراق است.

دیدگاهتان را بنویسید