قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک رفاه کارگران

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سید مرتضی بختیاری در حاشیه مراسم سنجش اشتغال و خودکفایی یاوران امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه. کمیته امداد (ره) با بیان اینکه شبکه بانکی در سال جاری حمایت های ارزنده ای از برنامه های عمرانی انجام داده است، این نهاد با هدف توانمندسازی جامعه، بانک رفاه کارگران را یکی از بانک های فعال و کارآمد در این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر تسهیل حمایت از توسعه اشتغال داوطلبان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره). ره) در زمینه ایفای نقش موثر در عرصه مسئولیت های اجتماعی بسیار قاطع عمل می کند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: از جمله فعالیت های موثر بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت های اجتماعی می توان به اقدامات این بانک در راستای تامین جهیزیه ایتام اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: یکی از آخرین اقدامات بانک رفاه کارگران برای تامین جهیزیه ایتام مربوط به مشارکت این بانک در تامین جهیزیه برای 62 نفر از کودکان بی سرپرست به مبلغ 50 میلیون تومان است. هفته گذشته طی مکاتبه ای با دکتر لالقانی مدیرعامل بانک نهایی شد.

قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک رفاه کارگران

وی بانک رفاه کارگران را یکی از تسهیلگران اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و توضیح داد: حمایت بانک رفاه از جامعه هدف این نهاد جای قدردانی دارد.

بختیاری در پایان به اقدامات بانک رفاه کارگران در تسهیل ضمانت وام اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این مهم که با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری محقق شد یکی از اقدامات موثر این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی بوده و شایسته تقدیر و تشکر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید