قدردانی کمیته امداد از حمایت بانک صادرات ایران در کمک به کارجویان


ساعت: 20:53
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1904039

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از حمایت و تلاش چشمگیر بانک صادرات ایران در جهت ایجاد اشتغال برای مشمولان و محرومیت زدایی از جامعه قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید مرتضی بختیاری گفت: کمک بانک صادرات ایران در استفاده بهینه از منابع قرض الحسنه قرض الحسنه نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و استقلال اقتصادی برای نیازمندان داشته است. خانواده ها و این تلاش ها جای قدردانی دارد.

وی افزود: توانمندسازی افراد مستضعف تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، تقویت عزت نفس خانواده های نیازمند و همچنین توسعه اشتغال برای جامعه هدف اولویت برنامه های این نهاد است که با حمایت بانک صادرات ایران انجام می شود. و جذب مطلوب قرض الحسنه منابع قرض الحسنه موجب ایجاد اشتغال مولد و استقلال اقتصادی می شود و خانواده ها نیازمند هستند.

بختیاری با بیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان و احیای امید و تشنگی به زندگی در ارواح رنجور توفیق بزرگی از سوی خداوند مهربان به بندگان است، افزود: به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنم من اللّه» -مخلقین لم یشکر الله تعالی» توسط بانک صادرات از حمایت چشمگیر بانک صادرات ایران و تلاش چشمگیر در جذب تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال برای نیازمندان و نیازمندان و محرومیت زدایی از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر می نمایم. (RA).

دیدگاهتان را بنویسید