قدردانی رئیس جمهور از حمایت بانک سپه در طرح ملی انتقال آب از خلیج فارس به استان های مرکزی

ساعت: 18:51
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922458

در جریان سفر آیت الله رئیسی به استان و اعضای هیئت دولت در یزد، اجرای بزرگترین طرح آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز (یکم دی ماه) در سفر استانی آیت الله رئیسی و اعضای هیئت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگترین پروژه آبرسانی خلیج فارس به استان های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی، مدیر عامل شرکت آغاز شد. بانک سپه.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، آیت الله دکتر سیدا ابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در دومین سفر خود به استان در یزد دستور اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس به استان های مرکزی کشور را صادر کرد.

رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی از حمایت بانک سپه از طرح ملی انتقال آب از خلیج فارس به استان های مرکزی و سایر برنامه های ملی، صنعتی و راهبردی کشور تقدیر و تشکر کرد.

عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی خلیج فارس به منظور انتقال 200 میلیون متر مکعب آب شیرین شده از خلیج فارس به استان های مرکزی در مسیری به طول 730 کیلومتر طراحی شده است.

با اجرای طرح آب شیرین کن و انتقال آب در خلیج فارس، آب شرب برخی از ساکنان استان های هرمزگان، کرمان و یزد و آب مورد نیاز واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی مستقر در این استان ها مانند چادرملو تامین می شود. ، گل گهر و مس سرچشمه.

تامین آب صنعتی و شرب استان های هدف، ایجاد تحول اقتصادی و صنعتی در استان های مرکزی، تامین آب آشامیدنی پایدار شهرها و روستاهای واقع در استان های مرکزی و جلوگیری از مهاجرت، ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی و توسعه متوازن از اهداف این طرح است. اجرای این خط انتقال

دیدگاهتان را بنویسید