نظام اقتصادی بیمار میراث رژیم طاغوت است/ رفع موانع رونق اقتصادی، ماموریت اصلی دولت سیزدهم است.


ساعت: 09:52
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1839559

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه بیماری نظام اقتصادی میراث دهه 50 و نظام طاغوتی است، گفت: رفع موانع رونق اقتصادی و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی یکی از رسالت های مهم و اساسی دولت سیزدهم در حوزه است. اقتصاد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام ناهیدی امام جمعه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس ; وی با بیان اینکه بیماری نظام اقتصادی میراثی است که از دهه 50 و رژیم طاغوتی به جا مانده است، گفت: علیرغم تلاش های فراوانی که صورت گرفته نتوانسته اند یک سازمان خوب و مطلوب ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه تورم بالایی که امروز شاهد آن هستیم از 50 سال پیش وجود داشته و دولت های مختلف کارهایی انجام داده اند اما اصلاح جدی در ساختار اقتصادی انجام نشده است، گفت: باید بدانیم این مشکلات یک شبه حل نمی شود. .و این اصلاح باید مرحله به مرحله انجام شود.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دو رسالت مهم و اساسی در عرصه اقتصاد بر عهده دارد: رفع موانع رونق اقتصاد و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است. ، از جمله این یک ماموریت است

وی با بیان اینکه موانع زیادی مانند ارز ترجیحی و یارانه ها بر سر راه دولت وجود دارد، اذعان داشت: یارانه ای که باید مانع مردم شود به واردکنندگان کالا تعلق می گیرد و گاهی یارانه 15 میلیون نفر به جیب یک نفر می رود و می شود. باید این عملیات اقتصادی را انجام دهد.

حجت الاسلام ناهیدی با تاکید بر اینکه دولت برنامه های معوقه و عقب افتاده ای برای رسیدگی دارد که شامل اصلاح نظام بانکی، نظام مالیاتی، بودجه و … است، اظهار داشت: دولت سالانه بیش از 30 هزار میلیارد تومان هزینه می کند. به گندم و آرد بخش صنعت یارانه بدهیم تا ماکارونی، بیسکویت و غیره. تا با کمترین قیمت به دست مردم برسد، اما این اقلام عمدتاً قاچاق هستند.

وی همچنین توضیح داد: رسانه های متخاصم در حال پاشیدن زهر علیه اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم هستند و عده ای سودجوی بومی نیز منتفع می شوند اما مردم باید از دولت حمایت لازم را داشته باشند تا این اقتصاد بیمار به سمت بهبودی حرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید