مشکل تمامی واحدهای صنعتی مستقر در شهرهای صنعتی اشراک و زنجان ردیابی شده است

ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786136

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنایع استان زنجان با بیان اینکه پایش واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شماره یک (اشراک) و تخصصی روی زنجان به پایان رسیده است، گفت: 689 واحد در شهرک صنعتی شماره یک و 85 واحد در شهر صنعتی روی مشاهده شده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد وثوق در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: پایش و عیب یابی سایت های صنعتی توسط سازمان بسیج مهندسین انجام می شود که با توجه به نام 1400 این طرح در سال جاری با عنوان نظارت، نگهداری و پیشگیری از سایت های صنعتی راکد و نیمه فعال اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه پایش اماکن صنعتی شهرک صنعتی زنجان (اشراک) و روی تخصصی به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: 689 بلوک در شهرک صنعتی یک و 85 بلوک در شهرک صنعتی روی مشاهده شده است.

وثوق افزود: نظارت، نگهداری و برچیده شدن واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال و راکد شهرک صنعتی مبتکران زنجان نیز به تازگی آغاز شده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان زنجان با اشاره به تشکیل جلسات ویژه کارگروه رفع و انسداد 108 واحد تولیدی و صنعتی استان گفت: برای تمامی این واحدها مصوبه اخذ و کمک شده است. برای از بین بردن آنها.”

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات مذکور به جلوگیری از ممانعت واحدها کمک کرده است، گفت: در این زمینه مطالعات و رایزنی های لازم انجام شده و قرار است موانع این واحدها رفع شود.

وثوق خاطرنشان کرد: ناظران در چهار حوزه مالی و بانکی، تجارت و بازرگانی، قوانین و مقررات صنعت، زیرساخت، تحقیق و توسعه هستند.

وی افزود: نظارت بر واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و باغات شهرستان ابهر نیز همزمان با هفته بسیج آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنایع استان زنجان گفت: بیشترین تعداد واحدهای صنعتی استان در شهرستان های زنجان و ابهر است در حالی که در سایر شهرستان ها تعداد واحدهای صنعتی کم است و عمدتاً در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید