27 بلوک در شهرک صنعتی ظریفان زنجان در حال ساخت است / شهرک صنعتی نیکان در مرحله زیرساخت است.


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810816

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک صنعتی ظریفان در مجموع دارای 103 بلوک مغازه است که 27 بلوک در فاز اول در حال ساخت و آماده سازی است و ساخت 50 بلوک نیز برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله شکراولی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص زمین های شهرک صنعتی ظریفان در ضلع شمالی بزرگراه زنجان – قزوین گفت: هم اکنون 27 کارگاه در این شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک صنعتی استان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این بلوک ها تا پایان خرداد 1401 تکمیل و تحویل می شود، خاطرنشان کرد: با نظارت مراجع نظارتی، سهام از طریق مناقصه و دعوتنامه به داوطلبان واگذار می شود.

شکراولی افزود: این شهرک صنعتی در مجموع دارای 103 کارگاه است که 27 واحد در فاز اول در حال ساخت و آماده سازی است و ساخت 50 واحد نیز برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی زنجان با بیان اینکه بافت معماری بلوک های شهرک صنعتی ظریفان سنتی است، گفت: به همین دلیل خود شرکت شهرک های صنعتی اقدام به ساخت بلوک ها به صورت تمام شده می کند.

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در شهرک صنعتی ظریفان فراهم است، گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه، مساحت بلوک ها 84 متر مربع است. ، که 42 متر مربع برای نمایشگاه و مغازه و 42 متر مربع. درست مثل یک کارگاه و یک سایت تولید.

شکراولی با بیان اینکه این واحدها تنها به صنایع دستی واگذار می شود، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی ظریفان به این منظور راه اندازی شده است که عابرانی که قصد ورود به زنجان را ندارند بتوانند صنایع دستی مورد علاقه خود را از این واحدها خریداری کنند.

وی در خصوص شهرک صنعتی نیکان گفت: شهرک صنعتی نیکان در ضلع جنوبی بزرگراه زنجان – تبریز قرار دارد.

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی زنجان گفت: این منطقه در مرحله تامین زیرساخت است و پس از تامین زیرساخت ها عملیات ساخت بلوک ها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی نیکان نیز به واحدهای صنایع دستی اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: محتوای دو شهرک صنعتی ظریفان و نیکان تفاوتی ندارد و تنها تفاوت در بافت معماری بلوک ها است. و مثل بازار زنجان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید