کسانی که از توسعه صنایع مخرب محیط زیست حمایت می کنند باید پاسخگو باشند


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876692

رئیس سازمان محیط زیست در جلسه شورای اداری شهرستان لجان از استان اصفهان افزود: توسعه صنایع فارغ از ظرفیت و سلامت محیط زیست کشور چالش هایی را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سلازگه روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لجان در استان اصفهان افزود: توسعه صنایع فارغ از ظرفیت و سلامت محیط زیست کشور چالش هایی را به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: کسانی که باعث ایجاد چنین وضعیتی شدند و با تدوین چنین طرح هایی موافقت کردند باید پاسخگو باشند.

سلاجقه همچنین تاکید کرد که حفظ محیط زیست و امنیت محیطی یک وظیفه عمومی است و مردم برای حفظ منافع شخصی خود نباید به منافع جامعه آسیب وارد کنند.

وی افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی باید مسئولیت اجتماعی خود را در قبال حفظ محیط زیست انجام دهند.

معاون رئیس جمهور گفت: با توجه به تهدیدات زیست محیطی که دشمن را تهدید می کند، باید مراقب باشیم که آسیبی به محیط زیست کشورمان وارد نشود.

سلاجقه همچنین با اشاره به لزوم تناسب درآمد و چالش های صنعت تصریح کرد: مطالعه این تناسب منجر به راهکارهای بهتر در آینده می شود.

وی بر برشمردن مشکلات هر منطقه تاکید کرد و گفت: عزم دولت برای رفع چالش ها و دغدغه های زیست محیطی و توسعه و پیشرفت کشور متناسب با ظرفیت های زیست محیطی است.

گفتنی است معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان نماینده تام الاختیار دولت امروز پنجشنبه برای بررسی و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم به شهرستان های لژان و مبارکه سفر کرد.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از مناطق نیمه تمام و صنعتی و بازدید از مردم از برنامه های امروز دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این دو شهرستان بود.

شهرهای لجان و مبارکه به ترتیب در 35 و 60 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید