دشمن به دنبال سیاه نمایی و زیر سوال بردن دستاوردها و ارزش های انقلاب است


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806240

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه نیازمند تبیین امید اقشار مختلف مردم در مسیر روشن نظام هستیم، گفت: دشمن به دنبال سیاه نمایی، توطئه و زیر سوال بردن دستاوردها و ارزش های نظام است. انقلاب.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل رفیعی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام بهانه ای است برای تمرکز بر موضوع انقلاب و برکات. دستاوردهای نظام این جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با حضور همه اقشار مردم و تثبیت معارف متعالی دین مبین اسلام در قالب اسلام ناب محمدی رقم خورد. .

رفیعی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر اساس ارکان پیش گفته یعنی رهبری امام راحل، حضور مردم و استقرار دین مبین اسلام، شرایط اجتماعی و انسجام اجتماعی بالایی را ایجاد کرده است. “

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه محرومان اجتماعی نقش ویژه ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گفت: یکی از پایه های انقلاب و شرایطی که مستلزم تداوم نظام و نفوذ بود، ملت

وی گفت: دشمن پس از چندین شکست در توطئه ها، جنگ های سنگین و تحریم ها تنها به این نتیجه رسید که با تغییر و تضعیف ارکان انقلاب می تواند با تخیل خام خود به اهداف خود یعنی براندازی یا تغییر نظام اسلامی دست یابد. “

رفیعی با بیان اینکه آنچه امروز به آن نیاز داریم جهاد تبیین است، گفت: با جهاد تبیین باید ارکان انقلاب را با تمام قوا و توان در بخشهای مختلف حفظ کنیم و این ارکان باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: باید بتوانیم دستاوردهای انقلاب را که دشمن به دنبال سیاه نمایی، توطئه و زیر سوال بردن دستاوردها و ارزش های انقلاب از طریق رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی است و به دنبال دلسردی و دلسردی مردم از آن است، حفظ کنیم. حمایت از نظام، تخریب شخصیت و چهره «اینها رهبران نظام و به ویژه مقام ولایت فقیه هستند.

رفیعی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و دستاوردهای انقلاب را به ویژه برای نسل جدید تبیین کنیم چرا که تبیین جهاد یک کار اساسی و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه باید اعتماد به نفس مردم را بالا ببریم، گفت: خیلی ها تلاش می کنند اعتماد به نفس مردم و استقلال کشور را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه باید امید اقشار مختلف مردم را در مسیر روشن نظام تبیین کنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در ایجاد امید در جامعه و تمدن نوین اسلامی جدیت دارند. به ایجاد امید در جامعه برمی گردد.

رفیعی با بیان اینکه تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از برکات انقلاب اسلامی در راستای یکی از اهداف انقلاب یعنی عدالت اجتماعی بود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد که یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است. ، باید به موضوع ایجاد امید در جامعه بپردازد.

وی افزود: رهبر انقلاب نیز بر عدالت اجتماعی تاکید زیادی دارند اما با همه تلاش ها تا رسیدن به آن فاصله داریم.

رفیعی گفت: تمام اقدامات در کمیته مددکاری امام خمینی (ره) در راستای کمک به محرومان و مستضعفان، ایتام و دستگیری نیازمندان دارای مبانی دینی و قرآنی و منزلت مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با استناد به عدالت در توزیع خدمات و اقدامات گفت: تمام تلاش کارکنان نظام بر این است که محرومان را از حداقل مزایا و حق ادامه زندگی محروم کنند.

وی با بیان اینکه خیریه های بزرگی در استان وجود دارد و زنجان بهشت ​​خیران است، افزود: افراد این مجموعه می توانند نقش اساسی در عدالت اجتماعی داشته باشند و گام های بعدی بردارند.

رفیعی گفت: کار فرهنگی باید در همه اقدامات مورد توجه قرار گیرد و کار فرهنگی نیز از ظرافت خاصی برخوردار است.


* سرانه یک میلیون و 200 هزار یتیم در استان زنجان وجود دارد

هدایت صفری مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز در ابتدای این مراسم گفت: حضور در میدان و مجاهدت مردم خنثی شده و هر روز بر پیشرفت و اعتبار کشور افزوده می شود. با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه استان زنجان خاستگاه علما، حکیم، علما و سردارانی رشید و نامی است که در تاریخ جاویدان هستند، گفت: مردم استان زنجان در سال هشتم از خودگذشتگی به معنای واقعی کلمه ایثار می کنند. پاسداری مقدس و سپس در ایام مختلف، امتحان خود را به خوبی پس داده و در فداکاری اجتماعی، زنجان بهشت ​​خیرین است.

صفری با بیان اینکه سرانه کودکان بی سرپرست استان زنجان از 160 هزار تن در سال 1395 به بیش از یک میلیون و 200 هزار تن در امروز افزایش یافته است، گفت: هدف گذاری برای رسیدن به 2 میلیون تن است که زمینه را فراهم می کند این مشکل مهمی در استان است چرا که مردم کار می کنند و این در حالی است که میانگین تعداد کودکان بی سرپرست در کشور 613 هزار تن است.

مدیرکل سابق کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه سرانه محسنین در سال 1395 در استان زنجان 64 هزار تن بوده است، گفت: این رقم امروز به 422 هزار تن رسیده و از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه باید از حامیان این نهاد در استان زنجان قدردانی کرد، گفت: امسال درآمدهای کمیته همیاری امام خمینی (ره) استان زنجان با تلاش جمعی به 160 میلیارد تن رسید و این میزان در سال گذشته 140 میلیارد تومان بود. ..

صفری گفت: پارسال با 150 میلیارد تن اعتبار برای 4 هزار و 500 شغل در استان ایجاد شد و امسال با 112 میلیارد تن برای 4 هزار و 100 شغل ایجاد شده است.

وی افزود: اجرای بودجه تعهدی استان زنجان در سال گذشته 232 درصد بوده است.


* مسیر در کمیته امداد استان زنجان بر اساس صداقت و همدلی خواهد بود

روح اله صالحی مدیرکل جدید کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان زنجان نیز گفت: فلسفه همه مسئولیت ها خدمت است و قطعا در نهادی که به نام امام خمینی(ره) مزین شده است این ویژگی باید بیشتر به چشم بیاید.

وی گفت: به عنوان یک خدمتگزار جوان و به نمایندگی از همه همکارانم به شما اطمینان می دهم که مسیر حرکت و فعالیت مددکاران بر پایه صداقت، شفافیت، همدلی و انسجام بیشتر برای تقویت کار جهادی در خدمت صادقانه خواهد بود. سرپرست من. .

صالحی گفت: برای جلب رضایت جامعه هدف در مسیری که مدیرکل سابق تعیین کرده است حرکت خواهیم کرد.

در پایان این مراسم ضمن ارزیابی خدمات بیش از 5 ساله هدایت صفری، طی حکمی از سوی رئیس کمیته یاری حضرت امام خمینی (ره) روح اله صالحی به عنوان مدیرکل این نهاد انقلابی در استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید