از جنگ نیابتی تا ظهور پدیده های سخیف و سیاه نمایی!


ساعت: 15:03
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887069

آغاز رقابت های پارلمانی 1402 در میان شعله های انتصابات.

تضاد منافع برخی نمایندگان در برخی انتصابات، اختلافات و در واقع دخالت آنها را علنی کرده و تا جایی پیش رفته که برخی از نمایندگان با استخدام فعالان مجازی، به سایر نمایندگان حمله می کنند تا طرف مقابل را به جای خود نشان دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، با تغییر دولت و ایجاد انتصابات جدید در آذربایجان شرقی از سطح اول به سطوح پایین و پایین، نمایندگانی که سابقه طولانی در دخالت در انتصابات داشتند، فعال شدند و در حد توان نقش آفرینی کردند. اما منظور از این دور مداخله، منع شدید رهبر معظم انقلاب از مداخله نمایندگان بود که کار را برای آنها سخت کرد و آنها را به یک دولت زیرزمینی تبدیل کرد.

برخورد منافع برخی نمایندگان مجلس در برخی انتصابات، اختلافات و در واقع دخالت آنها را علنی کرده و به جایی رسیده است که برخی از نمایندگان برخی فعالان مجازی را برای حمله به نماینده دیگری به کار گرفته اند تا طرف مقابل را سر جای خود قرار دهند. صحبت کن و ماجرا از این هم جالبتر است، اتفاقاً در تبریز پدیده های سخیف و آموزنده سیاه نمایی و جنگ نیابتی بین نمایندگان ظاهر شد که اعتراض فعالان سیاسی و مجازی را در پی داشت، اما این اعتراض راه به جایی نبرد. شعله جنگ انتخاباتی سال آینده از جنگ مداخله در انتصابات برخاست.

تا اینجای کار تاریخ انتصابات به پایان رسیده است، شعله جنگ مردان نماینده در حال خاموش شدن است، اما آتش زیر خاکستر حذف و رقابت 1401 همچنان داغ و فروزان است.

نمایندگان پیشکسوت به دنبال تکرار پیروزی و جلوگیری از حذف خود هستند، برای این کار باید از ظهور پدیده های جوان و جدید جلوگیری کنند تا جای آنها پر نشود. آنها می خواهند از رد صلاحیت جلوگیری کنند و مانند گذشته تمام لابی های خود را در تهران برای احراز صلاحیت فعال می کنند و در مرحله بعد به طور جدی وارد جنبه خودنمایی مجازی شده و قصد دارند به رقبای خود نیز حمله کنند.

در ماه ها و روزهای منتهی به مسابقه زمستانی 1401، آنایی پشت صحنه و پشت صحنه این مسابقه را توضیح می دهد، با ما همراه باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید