حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری/ شهید سلیمانی با تکیه بر مقاومت پدیده خطرناک جنگ نیابتی را مهار کرد.

ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922198

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: شهید سلیمانی در جنگ نیابتی ایجاد شده توسط تروریست های تکفیری در سوریه و عراق با تکیه بر مقاومت در مدت زمان بسیار کوتاهی این پدیده خطرناک را مهار کرد. به زندگی ملعون پایان داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رسول صنایراد در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار رشید و شهید اسلام سردار سلیمانی با عمق دینی، بصیرت و تخصص در جهاد و همچنین نگاه راهبردی به منطقه. و شناخت دقیق او از مردم و کشورها در دستور کار قرار گرفت، برنامه هایی برای تقویت مقاومت انجام شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان هانی بود که همیشه در خط مقدم نبرد و حضور در میدان درگیری بود و این تدبیر توانست. برای پیشروی سریع و قدرتمند از طریق فرمان دلها. حاج قاسم قهرمان مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری است و بارها صهیونیست ها در نبردی که آغاز کردند به مقاومت فلسطین و لبنان زمین دادند.

وی تصریح کرد: در جنگ نیابتی که توسط تروریست های تکفیری در سوریه و عراق شکل گرفت، پیش بینی آمریکایی ها این بود که به زودی پیروز خواهند شد، اما شهید سلیمانی در مدت بسیار کوتاهی با اتکا به مقاومت، این پدیده خطرناک را مهار کرد و قرار داد. پایانی برای زندگی غمگین او

سردار سنایی راد اضافه کرد: امروز یاد و خاطره شهید سلیمانی دستی پر از توسعه مقاومت است به گونه ای که اگر در گذشته حزب الله لبنان و گروه های جهادی فلسطینی بدنه مقاومت را تشکیل می دادند؛ به همین دلیل است که در سال 1385، 1388 به ثمر رسید. امروز این ارتش بدون مرز در عراق، یمن و کشورهای دیگر مانند پاکستان و افغانستان دارای موانعی است و کسانی که از این فرصت برای مبارزه با تروریسم تکفیری استفاده کردند، شهید سلیمانی آنها را تشویق کرد و در عمل به جهاد دعوت کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به ماده فوق خاطرنشان کرد: امروز گروه های محور مقاومت تجربه میدانی و عملیاتی دارند و با عملیات میدانی تجربیات بسیار ارزشمندی دارند به طوری که جزو نیروهای نخبه و با تجربه محسوب می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید