حاج قاسم نمونه بارز مردم عاقل است/ سردار سلیمانی جبهه جهانی مبارزه با تروریسم را ایجاد کرد


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921262

یکی از مسئولان اندیشکده سیاستگذاری دولت اسلامی گفت: برای تأثیرگذاری در گستره انقلاب اسلامی باید انقلاب اسلامی را درک و درک کنیم و برای رسیدن به آن سطح باید افراد مساوی را بشناسیم و با آنها سازگار شویم و رشد کنیم. که حاج قاسم این جلوه بارز در سطح مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین عرب اسدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های عجیب حاج قاسم این بود که او یکسره بود و این امر بعد از شهادت بیشتر نمایان شد، گفت: چون حاج قاسم ویژگی هایی داشت که اگر ما هم می توانستیم این ویژگی ها را داشته باشیم اگر در خودمان تکرار می کردیم بله. ما می توانیم مانند آنها باشیم

وی با بیان اینکه حاج قاسم چند ویژگی اصلی داشت، گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم این بود که در میانه میدان بود. اما بسیاری از شهدای ناآرامی های اخیر در وسط میدان بودند.

رئیس اندیشکده سیاست دولت اسلامی یکی از مأموریت های حاج قاسم را پیروز شدن برای رژیم طاغوت دانست و گفت: او سازمان دهنده، جذب کننده و پیشگام بود و نسلی از جوانان را تربیت کرد که تا به حال ندیده اند. جنگ در سوریه و عراق

وی با اشاره به اینکه تنها رفتن در خط هافبک کار چندان بزرگی نیست، گفت: سایر نیروها باید آموزش ببینند و در مواقع ضروری آنها را در خط هافبک همراهی کنند و در تنش زدایی و استقرار سیستم درست استفاده شوند که حاج قاسم این کار را انجام داد. با آموزش نیروها این کار هم مهم بود.

وی با بیان اینکه امروز ایران از کشوری غیر مسلمان مانند روسیه برای نفی طاغوت استفاده می کند، اذعان داشت: انقلاب اسلامی دارای قدرت و قدرتی است که روسیه دارد. استفاده علیه آمریکا و این نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی است.

عرب اسدی با اشاره به اینکه حاج قاسم در (جنگ سوریه) میدان وسیعی ایجاد کرد و نیروها را آموزش داد و اعزام کرد و گفت: او رهبر و سازنده جبهه بود و یگانی از جبهه جهانی را تشکیل داد که از اکثر کشورها از هندوستان آمده بود. و پاکستان، افغانستان، لبنان و سایر کشورها در آن حضور داشتند.

عرب اسدی بیان کرد: جنگ سوریه نشان داد که حاج قاسم وارد عمل شده، جبهه جهانی مقابله با تروریسم شکل گرفته است، علیرغم اینکه همه کشورهای پیشرفته دنیا به داعش کمک می کنند و به نوعی جنگ جهانی ادامه دارد، اما با مدیریت حاج قاسم سلیمانی میدان را بردیم.

وی گفت: ما از این پیروزی چندان خوشحال نشدیم زیرا درک درستی از جنگ نداشتیم.

یکی از مسئولین اندیشکده سیاست دولت اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم از ویژگی پشتیبانی نیز برخوردار بود، گفت: پس از هر بار بازگشت از جنگ به دیدار خانواده شهدا می رفت تا علاوه بر یک یگانی که در حال جنگیدن بود، از آنها حمایت کند. جنگی که انجام می شود

با اشاره به اینکه ما حق داریم خودمان را با حاج قاسم سلیمانی بسنجیم، لذا ترازوی ما باید حاج قاسم سلیمانی باشد، گفت: از دیگر ویژگی های ممتاز ایشان بی تکلفی و اخلاص بود. ما هیچ کاری برای انقلاب نکردیم اما ادعای اخلاص داریم در حالی که در برخورد با خانواده شهدا طوری رفتار می کرد که انگار گدا از درب خانه سلطانیه وارد شده است و این رفتار مصداق بارز اخلاص است.

عرب اسدی اذعان داشت: برای تاثیرگذاری در گستره انقلاب اسلامی باید انقلاب اسلامی را درک و درک کنیم و خود را در این عرصه به گونه ای تربیت کنیم که انقلابی بمانیم و عمل کنیم. برای رسیدن به این درجه باید افراد برابر را بشناسیم و خود را با آنها تطبیق دهیم و رشد کنیم، پس باید ویژگی های افراد برابر را در خود ایجاد یا تقویت کنیم و حاج قاسم نمونه بارز انسان های برابر است.

وی با بیان اینکه می گویند حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است، ادامه داد: به این معنا که او جهان بینی فردی را ارائه می دهد که خود را با دنیا تطبیق می دهد و می گوید: ادراک دنیا باید همان برداشتی باشد که مکتب برای شما توضیح می دهد. او انجام می دهد. مدرسه جهت دارد و بایدها و نبایدهایی وجود دارد که باید به آنها متعهد شویم.

عرب اسدی بیان می کند: به تعبیر من، مکتب قاسم سلیمانی توسط حضرت آقا تأسیس شد تا خود را به عنوان مکتب انقلاب اسلامی نشان دهد. این صحنه مدرسه را نباید فراموش کرد. بنابراین جایگاه ما در این مدرسه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، از طرفی همراهی با این مدرسه و داشتن نگاه مدرسه ای اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید