حاج قاسم قهرمان بود/ سردار سلیمانی ورزش زرهانه و مبارزه در جبهه را ترویج می کند.

زمان: 08:58
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796296

در گفتگو با پیشکسوتان زورخانه و مجاهدت در خراسان جنوبی اشاره شد؛

گماری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی قهرمان قهرمان است، گفت: شهید سلیمانی مردی فرهیخته بود که سرشار از تواضع و فروتنی و در عین حال شجاعت و دلاوری بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی گماری پیشکسوت ورزش زورخانه ای و پهلوانی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی از کف زورخانه برخاست و از استانداردهای بزرگ بود. – حاملان اسلام

وی افزود: بسیار خرسندیم که شهیدان سردار سلیمانی و شهید ابراهیم هادی از پیکره مجاهدت و زورخانه هستند.

حاج قاسم در جبهه ورزش زورخانه و پهلوانی را رونق بخشید

پیشکسوت ورزش زورخانه ای و پهلوانی خراسان جنوبی گفت: سردار سلیمانی با توجه به علاقه ای که به ورزش زورخانه ای و پهلوانی داشت، درس های این ورزش را آموخت و تاثیر آن را در زمان حضور در خط مقدم بر خود و روحیه دیگران دید. ورزش زورخانه ای و پهلوانی نیز وجود دارد.

گاماری گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای نشات گرفته از فرهنگ ایران و ایران است. سنت هایی داریم از قبیل ایثار، ایثار، دستگیری از نیازمندان، نوازش یتیمان، احترام به بزرگترها و …. در ایران که همان درس هایی است که در زورخانه و مبارزه وجود دارد.

وی گفت: شاید علاقه معنوی سردار سلیمانی به ورزش ناشی از درس هایی باشد که در این ورزش هیجان انگیز است و فرهنگ ما ایرانیان است که سردار سلیمانی به بهترین شکل ممکن این افکار، اعمال و رفتار خود را به معنای واقعی بیان می کند. کلمه را نشان دادند.

اسطوره ایرانی

پیشکسوت زورخانه ای و رزمی خراسان جنوبی گفت: سردار سلیمانی اسطوره ایرانی و امت اسلام شده است. در محضر سردار سلیمانی فضایل و فضایل اخلاقی به قدری است که نمی توان یک خصلت را با ویژگی دیگر مقایسه کرد.

گاماری افزود: سردار سلیمانی را دلها و دلها دوست داشتند زیرا در کنار هم همه فضایل اخلاقی را پرورش دادند. ایثار، ایثار، شهامت، رشادت، مدیر، مدبر، به معنای واقعی کلمه عاشق مردم و امت اسلام بود و برایشان مهم نبود که باید در خط مقدم هشت سال دفاع مقدس می جنگید. حصر آبادان یا حصر الزهرا برای مردم سوسنگرد آرام آرام یا برای مردم بوکمال، سردار سلیمانی عاشق امت اسلام بود و سربازی که پای مقام معظم رهبری بود، مایه افتخار ما بود. فرماندهی که دوستان و دشمنانش این بزرگوار را می ستایند روحش شاد. رحمت

وی خاطرنشان کرد: دو روز قبل از شهادت سردار سلیمانی برای مسابقات پیشکسوتان کشور در رش بودیم که تیم خراسان جنوبی مقام اول را کسب کرد و از این بابت خوشحال شدیم.

پیشکسوت زورخانه و مبارزه خراسان جنوبی ادامه داد: صبح روز جمعه که ورزشکاران برای اقامه نماز صبح از خواب بیدار شدند، دلخراش ترین خبر پخش شده از جمهوری اسلامی ایران پس از رحلت امام خمینی (ره) را شنیدیم و آن این بود که خبر شهادت سردار سلیمانی تلخ و ناجوانمردانه بود.

گاماری گفت: روباه ها که شهامت و جگر رویارویی با سردار سلیمانی را نداشتند، مانند خفاش های خون آشام در صبح که هنوز خورشید طلوع نکرده بودند، سردار سلیمانی را از ترس کامل کشتند.

شهادت سردار سلیمانی

وی گفت: سردار سلیمانی به شهادتی که آرزویش را داشت رسیده است اما در غم از دست دادن یک امت اسلامی عزادار است. ای کاش سردار سلیمانی همچنان در جمع ما بود و دم گرم و مسیحی سردار سلیمانی الگوی جوانان ما بود.

جانباز زورخانه و نزاع خراسان جنوبی گفت: وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدیم همه در استادیوم ورزشی گریه کردند چون می دانستند چه گوهری و چه گوهری که داعش و تکفیری ها را در این منطقه از خاورمیانه ریشه کن کرده است. . دادند.

گاماری گفت: سردار سلیمانی مانند پدر همه بود و بسیاری از افرادی که در غم از دست دادن سردار اشک می ریختند، می گفتند که تا به حال در غم از دست دادن پدر و مادر خود چنین اشک نریخته اند.

حاج قاسم قهرمان قهرمانان بود

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی قهرمان دلاورمردان است، تاکید کرد: شهید سلیمانی مردی فرهیخته است که سرشار از تواضع و تواضع و در عین حال شجاعت و دلاوری است.

پیشکسوت زورخانه و مبارزه در خراسان جنوبی گفت: دستگیری مستضعفان و ایتام در اوج بود. سردار سلیمانی از سپهبد، سپهبد و سرلشکر امت اسلامی بود، اما به دلیل تواضع و فروتنی، کمترین درجه نظامی یعنی سربازی را داشت. بازنده کسی را برگزید که برای سنگ قبرش سرش را فدای اسلام کرد.

یکی دیگر از پیشکسوتان خرخر و رزم در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار حاورستان به سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: روزی که خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدیم در مسابقات کشوری زورخانه و پهلوانی رشت بودیم.

لحظه ای که خبر شهادت سردار سلیمانی را می شنوید

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در این مسابقات مقام اول را کسب کرد و آمادگی برگزاری جشن را داریم، افزود: همه شرکت کنندگان در سالن نشسته بودند که کم کم متوجه سروصدا در سالن شدیم و همه ناراحت شدند.

جانباز زورخانه و مبارزه خراسان جنوبی گفت: بدیهی است قبل از اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی در صدا و سیما اعلام شود، خبر شهادت سردار سلیمانی در فضای مجازی پیچیده بود و مردم فهمیدند چه اتفاقی افتاده و چه زمانی از دست دادیم عزیزم. “ما بسیار غم انگیز باختیم.

وی گفت: ورزشکاران با شنیدن این خبر فراموش کردند کجا و چرا در راش هستند و همه ناراحت و اشک ریختند.

جانباز خروپف و رزم در خراسان جنوبی گفت: از سال 63 تا 65 در جبهه بودم اما سردار سلیمانی را از نزدیک نمی دیدم اما از برنامه های تاکتیکی سردار زیاد شنیده بودم.

وی گفت: از سال 70 به بعد که سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و امنیت فعالیت داشت و در رسانه ها مطرح شد، اکثر مردم جهان و منطقه سردار سلیمانی را به دلیل اسطوره ایرانی بودن او می شناختند.

سردار سلیمانی محبوب است

این پیشکسوت غوغا و مبارزه در خراسان جنوبی گفت: سردار سلیمانی چهره ای مردمی بود و خود را جدا از مردم نمی دانست، در راه خدا و مردم تلاش می کرد. هر که به نام خدا و قوم و وطنش کاری کند، حتماً در کارش موفق می شود و به آرزوی دلش می رسد; سردار سلیمانی آرزوی شهادت کرد و به آن رسید.

وی افزود: سردار سلیمانی همیشه در بین مردم بوده و به مردم به دیده حقارت نگاه نکرده است. نگاه حاج قاسم به مردم از خود مردم است. مردم در چه وضعیتی زندگی می کنند؟ پیشوای دلها و دلها را قطعاً می توان تسخیر کرد، در حالی که همه نمی توانند پیشوای دلها باشند.

پیشکسوت زورخانه و پهلوانی خراسان جنوبی گفت: یکی از آرزوهای دلم این بود که بخواهم سرباز حاج قاسم باشم.

وی گفت: حاج قاسم قهرمان شایسته ای است چرا که سردار سلیمانی همان کاری را که قهرمانان انجام می دهند انجام داد و با هر طبقه و قوم و مذهب و نژادی ارتباط برقرار کرد به طوری که پیشوای دل ها و پیروز دل ها شد.

دلم برات تنگ میشه

جانباز خروپف و درگیری در خراسان جنوبی با بیان اینکه دلمان برای سردار بسیار تنگ شده است، گفت: جای سردار سلیمانی در کشور ما بسیار خالی است.

وی تاکید کرد: امیدوارم روزی مسئولان ما که هنوز نفهمیده اند چرا در این آب و خاک این همه شهید دادیم راه سردار سلیمانی را درک کنند.

جانباز خروپف و رزم در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شهید راه مردم و میهن بود، گفت: .

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به فعالیت ها و تبلیغات کشورهای غربی از طریق فضای مجازی ذهن جوانان ما را درگیر کرده است، اما در صورت موفقیت، تک تک جوانان ما تبدیل به قاسم سلیمانی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید