نمونه بارز تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894099

دبیر شورای نگهبان گفت: یکی از معجزات زمانه ما این است که بنیانگذاران و کارفرمایان تروریسم در دنیا ادعای مبارزه با تروریسم را دارند. در حال حاضر مصداق اصلی تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (9 شهریور 1401) در سخنانی پیش از دستور جلسه شورای نگهبان گفت: دیروز سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و بهنر بود که در غزه به شهادت رسیدند. اقدام تروریستی منافقین و به همین مناسبت این روز به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

وی افزود: جنایت شهیدان رجایی و باهنر بی رحمانه به مردم خدمت کردند و دشمنان انقلاب اسلامی با کشتار مردم کینه خود را نسبت به مردم آشکار کردند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: ایران اسلامی بیش از هر کشور دیگری از اقدامات تروریستی آسیب دیده است در حالی که مدعیان حمایت از حقوق بشر هرگز نخواسته اند این واقعیت را ببینند.

آیت الله جنتی ادعای مبارزه با تروریسم از سوی کشورهایی که سازمان تروریستی منافقین زیر لوای آنها جنایت می کند، ادعایی مضحک دانست و تاکید کرد: یکی از معجزات زمانه ما این است که بانیان و کارفرمایان تروریسم در دنیا گفته می شود. برای مبارزه با تروریسم در حال حاضر مصداق اصلی تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: پیگرد قانونی برای احقاق حقوق قربانیان تروریسم ضروری است، اما حقیقت این است که آرزوی اصلی خون شهدای اقدامات تروریستی خداوند متعال است و بهای خون شهدای تروریسم نابودی است. رژیم های تروریستی

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و عزیمت زائران به کربلا، اظهار داشت: افتخار می کنیم که عزادار امام حسین (ع) هستیم. و می تواند یاد و راه پروردگار آزادگان جهان را زنده نگه دارد. از خداوند متعال در آخرت خواستاریم که چشمانمان به جمال حضرت امیرالمومنین (ع) و سیدالشهدا (ع) نورانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید