احتمال تشدید تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی به رهبری یک تروریست شناخته شده

ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922449

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت 224 فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در سال 2022 گفت: احتمال تشدید تروریسم سازمان یافته توسط رژیم صهیونیستی به سرکردگی یک تروریست شناخته شده، نگرانی های جهانی از افزایش جنایات را افزایش داده است. توسط صهیونیست ها علیه فلسطینی ها انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر خانانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) 31 دی ماه در سلسله توئیت هایی به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی از جمله شهادت مظلوم فلسطین پرداخت. مردم و نوشت: کمتر از 24 ساعت، 3 فلسطینی در کرانه باختری باختری توسط مهاجمان صهیونیست به شهادت رسیدند و تعداد شهدای فلسطینی در کمتر از دو هفته اول سال 2023 به 7 نفر از جمله 3 کودک افزایش یافت!

به گزارش فارس، رژیم صهیونیستی در کمتر از 24 ساعت سه فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رساند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در توئیتی دیگر افزود: رژیم آپارتاید صهیونیستی در سال 2022 با برجای گذاشتن رکوردی بی سابقه (224 شهید) خونین ترین سال از نظر شهادت و مجروح شدن مردان، زنان و کودکان را برای فلسطینیان رقم زد.

این دیپلمات ارشد ایرانی با اشاره به تحلیف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یادآور شد: احتمال تشدید تروریسم سازمان یافته توسط رژیم اسرائیل به سرکردگی یک تروریست شناخته شده، نگرانی های جهانی را از افزایش جنایات افزایش داده است. توسط صهیونیست ها علیه فلسطینی ها انجام شد.

وی همچنین در توئیتی دیگر نوشت: امیدی به مدعیان دروغین حقوق بشر در اروپا و آمریکا که در جنایات صهیونیست ها شریک هستند نیست، اما کمک آزادگان جهان به ملت مظلوم فلسطین، انسان است. مسئولیت و همچنین کمک به صلح و امنیت بین المللی است.

دیدگاهتان را بنویسید