امنیت و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی حاصل خون شهداست


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900677

رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی مازندران:

یدالله غلامی گفت: جامعه ای که شهدا داده است باید از راه شهدا پاسداری کند، شهدایی که از مین گذشتند تا همرزمانشان عبور کنند و عملیات انجام دهند، جمهوری اسلامی ثمره خون شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام یدالله غلامی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید رمضانعلی میرزایی در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه سه مشکل در خصوص شهید و شهادت می بینیم، گفت: یک موضوع مربوط به مقام، منزلت و مقام است. از شهید، دومی خانواده شهید هستند و اینها عمدتاً پدر و مادر و جزء سوم جامعه ایثارگران هستند.


وی افزود: خداوند فرمود شهدا زنده اند، ما نمی توانیم جایگاه شهدا را درک کنیم، خانواده شهدا نزد خداوند جایگاه والایی دارند، مادر شهیدی که اخیرا تفحص شد، 38 سال صبر کرد و دریافت کرد. پاداش بزرگی از جانب خداوند


رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: جامعه ای که شهید داد باید از راه شهدا پاسداری کند، شهدایی که از معدن گذشتند تا همرزمانشان عبور کنند و عملیات انجام دهند، جمهوری اسلامی ثمره آن است. از خون شهدا .


این مسئول به اتفاقات اخیر کشور اشاره و تصریح کرد: عده ای در فضای مجازی با بی توجهی ما جوانان را از خانواده هایشان گرفتند و به دل شهرها فرستادند تا پرچمی را که به آنها «حاج قاسم» دادیم را بسوزانند.


غلامی در پایان گفت: امروز اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنیم و بداخلاقی در جامعه رواج پیدا کند به سرنوشت «اندلس» دچار می شویم که اکنون خبری از مسلمانان نیست. چادری روی سر زن کشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید