امنیت و اقتدار ایران نماد قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894231

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک:

صادقیان گفت: امروز به برکت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، خون پاک شهدا و همراهی و همدردی ملت عزیز و ایثارگر، آسمان ایران اسلامی کاملا امن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ امیرمحمد صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک و فرمانده کل ارتش در استان مرکزی عصر امروز در مراسم روز پدافند هوایی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتش در اراک گفت: امروز به مناسبت 10 شهریور که با تصویب فرماندهی معظم کل قوا روز پدافند هوایی به عنوان فرصتی مناسب و معنادار برای تجلیل از ایثارگری ها، تلاش ها و رشادت های غیور مردان نامگذاری شده است. پدافند هوایی و این عزیزان با عزم و اراده انقلابی و جهادی خود به بزرگترین دستاوردها برای برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی دست یافتند و خدمت به مردم را به ارمغان آوردند.

وی افزود: امروز به برکت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، خون پاک شهدا و همراهی و همدلی ملت عزیز و ایثارگر، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل و تیزبین و همیشه دیده بانی است. چشم‌های پدافند هوایی کشور اجازه کوچک‌ترین تجاوزی را به دشمنان نمی‌دهد.»

امیر صادقیان تاکید کرد: پدافند هوایی با اطاعت از ولایت و الگوبرداری از شهدای والامقام امروزی آمادگی کامل برای دفاع از خاک ایران اسلامی دارد و صیانت از آسمان مقدس ایران اسلامی یکی از بزرگترین موفقیت ها و ممتازهای پدافند هوایی است. .

وی ادامه داد: عملیات و تلاش شبانه روزی پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری در تولید و طراحی سامانه های راداری و موشکی داشته است و پدافند هوایی نیز گام های بلندی در جهت خودکفایی و بومی سازی برداشته و در این راستا گام های سریعی برمی دارد.

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک افزود: امروز امنیت آسمان ایران اسلامی و اقتدار و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح نماد قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است و من از ایشان تشکر می کنم. انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح با همدلی و اتحاد همه جانبه برای تامین امنیت و آبادانی کشور در همه ابعاد تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از خانواده شهدا و جانباختگان ارتش یک راهکار مهم است، گفت: امروز به مناسبت 10 شهریور مراسم تجلیل از خانواده شهدای ارتش و پدافند هوایی و عزیزان برگزار شد. اهداکنندگان و بیش از 250 قربانی. این کنفرانس قابل احترام بود.

امیر صادقیان خاطرنشان کرد: اینجانب به نوبه خود دهمین روز پدافند هوایی را به خانواده های معظم شهدا و فرماندهان و کارکنان دلیر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های صبور و محترمشان تبریک و تهنیت عرض می کنم. و رحمان، خواهشمند است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای نابغه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ارتقاء این نیروی سرافراز و خدمتگزار را افزایش دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید