جهاد تبیین نیاز امروز است/ جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808012

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

ایشان خیلی وقت پیش فرمودند: علما، اساتید، خبرگان و …. باید به وظیفه خود در راستای جهاد عمل کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین و تبیین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عسگر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما عزت، استقلال، آزادی و اقتدار به ارمغان آورده است، گفت: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ببینید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به موفقیت های زیادی دست یافته است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی گام های مثبت و بلندی در کشور برداشته شده و شاهد پیشرفت های زیادی در ابعاد مختلف هستیم و امروز جمهوری اسلامی در علوم مختلف مانند فضا، ژنتیک، نانوتکنولوژی و تولیدات علمی از پیشتازان دنیا هستند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان، علم و سواد، نظامی و دفاعی، فناوری اطلاعات و … جزو کشورهای پیشرو هستیم.

وی از دیرباز گفته است: امروز جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد و اهداف و آرمان های انقلاب در کشورهای مختلف منطقه و جهان مؤثر بوده و وحدت اسلامی از طریق نظام اسلامی تقویت شده است. انقلاب».

وی با تاکید بر اینکه مردم با وجود همه مشکلات و تحریم ها همواره در همه صحنه ها در مقابل انقلاب ایستاده اند، گفت: به زودی شاهد بهبود وضعیت اقتصادی خواهیم بود.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت جهاد در شرایط کنونی، تصریح کرد: دانشمندان، اساتید، کارشناسان و… باید در راستای جهاد به وظیفه خود عمل کنند نه اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را روشنگری و تبیین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید