قدرت بازدارندگی و نظامی جمهوری اسلامی مدیون نیروهای مسلح است


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898967

حجت الاسلام معالمی گفت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش نیروهای مسلح است که در این مرحله توانستند بازدارندگی ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح طوس، حجت الاسلام سید محمد معالمی امام جمعه تربت حیدریه صبح امروز در دیدار با کارکنان نیروهای مسلح اظهار داشت: جهاد در راه خدا ثواب بزرگی دارد و این اجر متعلق به کسانی است که صمیمانه و خالصانه از آب و خاک کشور محافظت کنید.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش نیروهای مسلح است و اگر فداکاری ها نبود این نیروی مقتدر را نداشتیم.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز همه تجهیزات و امکانات ما مرهون تلاش و تلاش رزمندگان دفاع مقدس است که ما را به منصه ظهور رساندند.


پاسداشت مقدس فرهنگ ایثار و مقاومت را در کشور ایجاد می کند

فرماندار تربت حیدریه گفت: در تاریخ 200 ساله ایران جنگ‌های زیادی رخ داد و در همه این جنگ‌ها بخشی از کشور جدا شد و این امر تا پایان دوران منحوس پهلوی ادامه داشت، بنابراین منطقه این کشور حدود سه میلیون کیلومتر مربع کاهش یافت.

علی اکبر کیپور تصریح کرد: در تمام این جنگ ها مقاومتی صورت نگرفت و در برابر ذلت تسلیم شدند و مردم جایی برای اعراب نداشتند اما در دفاع مقدس رهبری کشور به حملات دشمن پاسخ دادند.

وی افزود: حراست مقدس در کشور فرهنگ سازی کرده است که ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت را درک می کند و باید بیشتر در جامعه نهادینه شود.


پاسداشت مقدس درشان تربن، ظهور انقلاب اسلامی است که تأثیر بسزایی در توسعه کشور داشت.

سرهنگ داوودی کیا جانشین تیپ 177 شهید نصر اصفهانی گفت: در این دفاع مقدس حتی یک قطعه از خاک کشور در اختیار بیگانگان قرار نگرفت و همه نیروهای مسلح و مردم در کنار هم از خاک و خاک محافظت کردند. آب این کشور

وی بیان کرد: امروز نیروی دریایی زیربنای تمدن دریایی است و در دفاع مقدس می درخشد در دوران جنگ تحمیلی حتی یک فرودگاه در کشور تعطیل نشد و این قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را افزایش می دهد.

داودی کیا افزود: امروز نیروهای مسلح نه سربازان ضعیف جنگ صفین و نه مردم کوفه، بلکه مردانی با قدرت و اقتدار هستند و برای پاسداری از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور در صف ایستاده اند. کشور با تمام وجود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید