پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد ارزش‌های اسلامی است/ شور و نشاط در کنار معنویت لازمه پیشرفت جامعه است.

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802245

کریمی گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد ارزش های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی داده اند، لذا امروز همه باید از این نماد به خوبی دفاع کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جام پرچم در سالن شهید ثامنی اراک اظهار داشت: او در صحنه های مختلف پیروز شد و اگر امروز به دنبال شادی هستیم باید راه شهدا را با جدیت ادامه دهیم. راه ولایت و معنویت.

وی افزود: شهید سلیمانی با پیروی از آیات قرآن و پیروی از ولایت فقیه به یک مکتب ارزشمند تبدیل شد و مکتب شهید سلیمانی در امتداد نهضت عاشورا است، مهمترین مؤلفه این مکتب ارزشمند معنویت، ولایتمداری است. و اخلاصی که حاج قاسم انجام داد. .

سردار کریمی ادامه داد: شهید سلیمانی زندگی خود را عالمانه آغاز کرد، عارفانه ادامه داد و با عشق به پایان رسید و حاج قاسم با اخلاص، توکل بر خدا، دعوت به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) به این مقام رسید. .

وی افزود: معرفت، اخلاص، هجرت، استقامت، سرعت و انتظار همراه با اطاعت خالص از ولایت فقیه از مولفه های مهم موفقیت حاج قاسم سلیمانی و مهمترین دستاورد مجاهدت شهید سلیمانی است. ملت سازی برای جهان اسلام است. صحنه های مختلف دستاوردهای بزرگی را برای امت اسلامی رقم زد و امروز مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در سطح اسلام است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کسب نیکی مستلزم علم آموزی، هجرت از انواع دلبستگی ها، تلاش فراوان و بکارگیری اراده قوی، استقامت بر ارزش ها، کسب علم، سرعت و انتظار است.راه شهدا که باید دغدغه ما باشد

وی تاکید کرد: شهدا رضای الهی و ارزش های اسلامی را برگزیدند و عزت و سربلندی ملت ایران و امت اسلامی را رقم زدند و با خواندن دو رکعت نماز عاشقانه به معبود خود رسیدند و امروز باید ترسان در راه آنان باشیم. از آنها

سردار کریمی با بیان اینکه شور و نشاط لازمه پیشرفت جامعه است اما آنچه مهم است شور و نشاط باید همراه با معنویت باشد، گفت: امروز می توانیم با ارزش های الهی به کمال و سعادت برسیم و از این رو در گام دوم انقلاب برسیم. ارزشها باید این باشد که اسلام در تمام نقاط کشور طنین انداز باشد.

وی افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی باید ارزش های اسلامی مورد توجه قرار گیرد زیرا حاکمیت ارزش های اسلامی در برنامه ها باعث رشد سریع و حرکت جامعه به سمت پیشرفت می شود و جوانان باید پیشگام باشند. در این راستا.”

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه حسادت دینی عامل نجات کشور در بحران و کسب موفقیت های بزرگ بود، گفت: ملت ایران در انقلاب اسلامی و بزرگترین مرحله با غیرت دینی بیشترین پیشرفت را داشته است. غیرت دینی عملیاتی.»، دفاع مقدسی بود و امروز حسادت دینی باید در همه اعمال و برنامه های ما منعکس شود و این از خواسته های مهم مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مهمترین مولفه وصیت شهدا توجه به ارزش های الهی و عمل به دستورات ولایت است و این رمز موفقیت ملت ایران در همه عرصه های مختلف است. راهنمایی و رعایت دستورات استان باید دغدغه ما باشد.

سردار کریمی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد، گفت: آنچه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در همه صحنه ها به دست آورده اند معنویت مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی است و بنابراین معنویت باید در آن باشد. همه بخش ها «کشور حکومت می کند.

وی خاطرنشان کرد: پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش‌های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی داده‌اند، بنابراین امروز همه باید از این نماد به خوبی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید