ماندن وزارت ورزش در کنار قهرمانان کشور / ورزشکاران روحیه نشاط و نشاط را در جامعه القا می کنند

زمان: 19:53
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776605

حمیدرضا سجادی گفت: وزارت ورزش در کنار قهرمانان کشور خواهد ماند و همه باید برای رسیدن به آرامش روحی ورزشکاران و کار مناسب کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حمیدرضا سجادی امشب در مراسم مدال آوران مازندران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بابلسر اظهار داشت: در یکی دو سال اخیر به دلیل گسترش تاج ، تعداد ورزشکاران اندکی کاهش یافته و ورزشکاران خوب نیست “برنامه ریزی باید به گونه ای انجام شود که تا آنجا که ممکن است افراد و ورزشکاران را به برنامه های ورزشی دعوت کند.

وی مازندران را سرزمینی حک شده در قلب مردم می داند و می گوید: «این استان در طول هشت سال دفاع مقدس ، حفاظت از حریم و ورزش کشور که تا ابد در تاریکی این سرزمین می درخشد افتخارات بسیاری داشته و دارد. “

سجادی افزود: ورزشکاران برای رسیدن به مدال های جهانی که فقط آنها می فهمند ، قلب خورده اند و اگر به نتیجه دلخواه نرسند ، بار روانی سنگینی برای او ایجاد می شود که جامعه باید آن را درک کند.

این مقام مسئول گفت: ورزشکاران مازندرانی با کسب مدال های رنگی ، دوباره روحیه نشاط و شادابی را در جامعه دمیدند و این جوایز نمادی از پیشرفت جمهوری اسلامی شد.

وزیر ورزش و جوانان مازندران افزود: المپیک بعدی در کمتر از دو سال و هشت ماه دیگر به عنوان برق و باد برگزار می شود و مسئولان برای مشاهده مدال ورزشکاران ، اکنون باید خود مدال بگیرند و نیاز ورزشکاران را برآورده کنند. به

سجادی گفت: افسانه سازی درباره ورزشکاران و ایجاد تاریخ و ثبت افتخارات از رویدادهای مهمی است که باعث تسلط فرهنگی یک جامعه می شود.

وی افزود: وزارت ورزش در کنار قهرمانان کشور خواهد ماند و همه باید کمک کنند تا ورزشکاران به آرامش روحی و کار شایسته برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در جشن اهدای جوایز کشتی در مسابقات جهانی گفت: از وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش استان برای دومین سفرشان به مازندران در 60 روز گذشته تشکر می کنم. به

حسن رانگارتز گفت: کسب 8 مدال را برای رزمندگان مازندرانی افتخار بزرگی می دانم که با حمایت و تعامل مجموعه ورزشی و نمایندگان زحمتکش استان به دست آمد.

وی گفت: معتقدم با اراده و حمایت جامعه ورزش و رهبری و راهبرد دکتر سید حمید سجیادی ، دستاوردهای بزرگی برای ورزش کشور به دست می آید.

رنجرز گفت: هدف از این جشن این است که بگوییم از افتخارات کمیاب تیم ملی کشتی قدردانی می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به استعدادهای ورزشی مازندران ، انتظار دارم این استان به عنوان یکی از کشورهای ورزشی خاص و متمایز کشور شناخته شود.

در این مراسم حسن یزدانی ، امیرحسین زارع ، محمد هادی سراوی ، علی اکبر یوسفی ، کامران قاسم پور ، امیر محمد یزدانی ، محمد نخودی و موتبی گلی که کشور را در مسابقات کشتی آزاد و کشتی آزاد نروژ در سال 2021 مفتخر کردند. مازندران قهرمانان مسابقات کشتی جوانان جهان و نوجوانان در مجارستان و روسیه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

اسماعیل احمدی ، مشاور و سرپرست وزارت ، کاوه احمدی ، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، راهنمای نماز جمعه بابلسر ، فرماندار حسین زادگان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و برخی از اعضای ایسلثام مجمع در این مراسم شرکت می کند

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید