ورزشکاران احیاگر نشاط در جامعه هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ورزش، سرشار از نشاط است و نشاط جوانی را حتی در دل افراد مسن، احیا می کند و شما ورزشکاران احیاگر نشاط در جامعه هستید.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمعی از ورزشکاران بسیجی با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دفتر فرماندهی سپاه استان دیدار و گفتگو کردند. 

سردار آتانی در این دیدار بیان کرد: در حوزه ورزش، روحیه و اعتقاد ورزش و نیز اعتبار و هزینه دو موضوع متفاوت و مهم در امر ورزش است. در بسیاری موارد این دو مهم فراهم است اما خروجی نتیجه بخشی ندارد و بی‌شک عامل نتیجه بخش در حوزه ورزش، انگیزه فرد ورزشکار است.

وی گفت: در بسیاری از احکام دین، خداوند متعال امر می کند که باهم و در کنار هم امور انجام شود. نماز جماعت، برخی مناسک به ویژه در حج و بسیاری از امور دیگر مصداق این امر است و بی شک باهم بودن و اتحاد در امور خیر، نظر و توفیق الهی را به همراه دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به حوادث تلخ غزه اظهار کرد: چه اتفاقی موجب شد که در یک مساحت ۳۶۰ کیلومتر مربعی با دو میلیون جمعیت، حتی تنها گذرگاه عبور و مرور مردم نیز بسته شود. کشتن یک اسراییلی بعد از جنگ ۶ روزه عرب و اسراییل، آرزوی مردم فلسطین بود و امروز جریانی ایجاد می شود که بیش از ۱۷۰۰ اسرائیلی را به هلاکت می رسانند. 

سردار آتانی عنوان کرد: امروز جریانی ایجاد شد که مردم غزه از تمام مردم دنیا قطع امید می کنند و با تمام اعتقاد خود به خداوند متعال توکل کرده و از خدا می خواهند که یاریگر آنها باشد. وقتی این اراده در این ملت به وجود آمد خداوند متعال نیز یاریگر آنها شد. مردم امروز فلسطین همان مردمی هستند که سالهاست در زیر سلطه رژیم صهیونیستی به سر می برند و چند روزی است که اراده کرده اند با خدای خود باشند و این وعده الهی است. 

وی افزود: بی شک، یاد خدا در تمام امور به همه انسانها کمک می کند تا در مسیر درست و هدف غایی موفق باشند و ورزش، سرشار از نشاط است و نشاط جوانی را حتی در دل افراد مسن، احیا می کند و شما ورزشکاران احیاگر نشاط در جامعه هستید و ما شما را در هر جایگاه و سکویی دوست داریم چرا که در تلاش برای تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه هستید. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به حضور بسیج و موفقیت های مختلف در عرصه های ورزشی یادآور شد: سپاه آماده کمک به شما ورزشکاران جهت رفع مشکلات منطقی شما بوده و در حد توان و به دور از اغراق و وعده، امکانات ما در اختیار شما ورزشکاران است. 

سردار آتانی تصریح کرد: در ادامه دعای پدر و مادر را بسیار راهگشا در امور زندگی خواند و گفت: احترام به والدین از مهمترین واجبات و توصیه بزرگان دین است و بی شک دعای پدر و مادر می تواند مشکلات بزرگ زندگی را رفع کند چرا که خداوند متعال برای والدین احترام ویژه ای قائل است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال از بین بردن جایگاه خانواده و جایگزین کردن فرهنگ غرب است. زندگی ایرانی اسلامی سرشار از آموزه های دینی و الهی است و بی شک باید مراقب باشیم تا هجمه های دشمن موجب از بین رفتن جایگاه پدر و مادر و خانواده نشود چرا که پدر و مادر واسطه فیض الهی هستند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید