امام خمینی (ره) احیاگر عدالت بود/ تشکیل کمیسیون های تخصصی همایش بین المللی عدالت از دیدگاه امیرالمومنین (ع) در استان مرکزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه استان مرکزی دوشنبه شب در دیدار جمعی از مسئولان و اعضای بنیاد غدیر با آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان گفت: با سلام خدمت همه مردم شریف استان مرکزی. . علو درجات ایشان را برای هدیه اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی اعلام می داریم و موفقیت روزافزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

وی افزود: نهج البلاغه شریف از قرآن کریم جامع ترین کتاب مسلمانان است و دنیایی از مطالب و معارف ارزشمند در این کتاب ارزشمند نهفته است که جناب عالی در آن توانایی های شایان توجهی دارند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: استان مرکزی به عنوان پیشگام در بسیاری از عرصه ها و فعالیت ها از جمله خدمت به مردم و روحیه ایثار و از خود گذشتگی، در موضوع نهج البلاغه و تفسیر قرآن، اقدامات زیادی انجام داده است. قرآن کریم و نهج البلاغه توسط برنامه اصلی در استان است.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد غدیر استان گفت: بنیاد غدیر استان مرکزی که بارها مورد تمجید مسئولان ارشد این ستاد قرار گرفته است، در نهج البلاغه و ولایت کارهای زیادی انجام داده و اراده و اراده کافی دارد. عزم راسخ برای ادامه با قدرت این راه روشن.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همایش عدالت از منظر اهل بیت(ع) و تبیین دیدگاه امیرالمومنین(ع) در موضوع عدالت یکی از موضوعاتی است که موضوعات در دستور کار استان مارکیزها و در همین راستا کمیسیون های تخصصی همایش تشکیل شده است.» و دعوت نامه برای مقالات علمی صادر شد.

وی نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) را سند حقانیت شیعه در حمایت از اصل عدالت خواند و افزود: یکی از نیازهای مهم جامعه اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: یکی از برجستگی های مقام معظم رهبری در دوران رهبری حکیمانه عدالت خواهی است و در بیان گام دوم انقلاب بر مسئله عدالت تاکید شده است و از این رو همه باید برای تحقق عدالت در گام دوم تلاش کنیم. قدم . . “

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی به عنوان یکی از پیشتازان مسئله غدیر و ولایت باید در عدالت و تحقق آن در اقشار مختلف جامعه پیشتاز باشد و دیدار امروز با مراجع عظام تقلید و به ویژه آیت الله. نوری همدانی برای بهره گیری از دستورات او و نمایش چراغ راهنمایی ساخته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید