تزریق روحیه نشاط و شادابی به جامعه یکی از وظایف وزارت ورزش است

زمان: 12:36
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778184

سجاجی گفت: یکی از وظایف مهم ما القای روحیه نشاط ، سرزندگی و پویایی و احساس امید در افراد جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید حمید سجادی ، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح پیست تارتان در پنجمین مجموعه ورزشی مرداد اراک ، اظهار داشت: این سفر پربار و پرمشغله به استان مرکزی و یکی از استان های پربار بود. به

سجادی گفت: وضعیت فعلی استان از نظر امکانات ورزشی نسبتاً خوب است ، البته برخی شهرها نیازمند تقویت و تامین منابع هستند.

وی ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی به منظور توسعه و خلاصه سازی روحیه نشاط و سرزندگی و تشویق مجدد مردم به ورزشهای همگانی در دره گردوی اراک برگزار شد.

وزیر ورزش ادامه داد: با وجود تلاش کادر پزشکی و دولت برای کنترل بیماری کرونر قلب ، این بیماری به طور کامل از بین نرفته است و باید پروتکل ها را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم در پروتکل های ورزشی فعال باشیم. “

وی افزود: ما مدت هاست از مردم می خواهیم در خانه بمانند و خوشبختانه اکنون که واکسیناسیون بهبود یافته است ، ما علاقمند هستیم که ورزش عادی شود ، اما باید مراقب باشیم که به حالت عادی باز نگردیم.

سجاجی گفت: یکی از وظایف مهم ما القای روحیه نشاط ، سرزندگی و پویایی و احساس امید در افراد جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

وی گفت: ورزش همگانی در قلب همه جنبه های ورزش قرار دارد و علاوه بر نشاط و شادابی ، در کاهش هزینه های درمان نیز مثر است و در دنیا این ورزش همگانی مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

سجادی گفت: باید از طریق بیماری از بیماری ها پیشگیری کنیم و اگر به پیشگیری توجه شود یکی از وظایف ما می تواند ورزش باشد.

وی گفت: من به نوجوانان و جوانان توصیه می کنم که در ابتدا ورزش کنند ، بیدار شوند ، نظافت کنند و عبادت کنند و با این کار ما به ورزش مادام العمر خواهیم رسید.

وزیر ورزش یادآور شد: امروز جهان به نقطه مهمی رسیده است که حرکت شکوفایی از طریق ورزش و فعالیت بدنی در دستور کار است و جمهوری اسلامی نیز نشان داده است که همیشه می تواند بهترین باشد.

سجادی گفت: ما وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت در ادامه حرکت خدمات ، هیچ خدمتی را رها نخواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال آینده ماموریت برنامه ریزی شده برای ورزش و جوانان می تواند به نتایج خوبی در کشور برسد.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی این پیست تارتان در سال 1378 آغاز شد و امسال به پایان رسید و 70 میلیارد دلار از منابع ملی و استانی برای آن هزینه شده است و زیرساخت این پیست 7200 فضای نظامی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید