حفظ سلامت نظام اداری یکی از وظایف مهم مدیران است/ توجه به خواسته های مردم یکی از مهمترین شئون مدیریت دولتی است.


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914782

رئیس جمهور حفظ سلامت نظام اداری را یکی از وظایف مهم مدیران دانست و تأکید کرد: «مقاومت در برابر مطالبات نادرست» و «نظارت بر رفتار نیروی انسانی برای حفظ سلامت نظام اداری» لازمه دولت است. مقامات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران در جلسه امروز شورای دولت، حفظ سلامت نظام اداری را یکی از وظایف مهم مدیران دانست و تأکید کرد: «مقاومت در برابر مطالبات غلط» و «نظارت» رفتار نیروی انسانی برای حفظ سلامت نظام اداری.» بر کارمندان دولت لازم است و باید روحیه داشته باشند که در برابر سختی ها و مطالبات ناعادلانه مقاومت کنند و اجازه فساد و بداخلاقی را در گروه تحت امر خود ندهند. .

رئیس جمهور به عنوان یکی از راهکارهای تامین سلامت اداری که رضایت عمومی را در پی خواهد داشت، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه ها و حضور سرزده در ادارات و ارتباط مستقیم با ارباب رجوع را تعریف کرده است.

رئیسی توجه به خواسته‌های مردم را یکی از مهم‌ترین شئون حکومت‌داری مردم‌محور دانست و با تاکید بر لزوم حساسیت به رفتارهای نادرست و سوء مدیریت، گفت: همه کسانی که به نام دولت و نظام اسلامی خدمت می‌کنند. ، باید برای جلوگیری از فساد اداری و اخلال در ارائه خدمات به مردم، ارتقای کارایی دستگاه ها و امید، اعتماد و رضایت عمومی اهتمام ورزد.

رئیسی در ابتدای این دیدار با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از زحمات و خدمات خالصانه پرستاران در حفظ جان مردم به ویژه در ایام کرونا قدردانی و بر لزوم رسیدگی به الزامات این عزیزان تاکید کرد. پرستاران، به ویژه الزامات قانونی و معیشتی آنها.


رئيس جمهور

دیدگاهتان را بنویسید