عفاف و حجاب لازمه پیشرفت جامعه است/ دشمنان با تعرض به اعتقادات جوانان به دنبال فروکش کردن شور دینی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با دیار آفتاب؛ وی در خصوص اهمیت عفاف و حجاب و برکات آن در جامعه گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مدیریت فرهنگ دینی و اهل بیت(ع) در جامعه، موضوع خانواده، عفاف و حجاب در جامعه احیا شده است. کشور. خانواده، اخلاق، عفاف و حجاب از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

وی با اشاره به اینکه غرب به دنبال ایجاد اغتشاش و حاکمیت سبک زندگی غربی در جوامع اسلامی به ویژه ایران اسلامی است، افزود: دشمنان اسلام و قرآن در این راه برنامه های پیچیده ای دارند که یکی از آنها نرمش است. جنگ علیه از طریق فضای مجازی و امپراتوری رسانه ای باید مراقب توطئه های آنها بود.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه اسلام برای زن و مسئله خانواده اهمیت زیادی قائل است، گفت: ضرورت پیشرفت جامعه و افراد، تحکیم بنیان خانواده و عفاف و حجاب است که باید مورد توجه اعضا قرار گیرد. از جامعه

وی موضوع عفاف و حجاب را لازمه رشد فکری، روحی، روانی و فرهنگی هر فرد دانست و افزود: حجاب به معنای گوشه گیری و محدودیت برای زنان نیست، بلکه اسلام به دنبال حفظ کرامت و هویت زن است. این موضوع.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حجاب را موضوعی کاملاً ارزشمند و جهاد در راه خدا دانست و تصریح کرد: امروز با حمله به اعتقادات جوانان و زیر سوال بردن موضوع عفاف و حجاب. دشمنان به دنبال ایجاد غیرت دینی در جامعه در بین مردم هستند و لذا غیرت دینی که در انقلاب اسلامی نقش موتور پیشرفت کشور را داشت باید هر روز در جامعه تقویت شود.

وی بابیان اینکه شور دینی لازمه پیشرفت ملت ایران در گام دوم انقلاب است، گفت: البته فتح قله های بلند شکوفایی و پیشرفت با تقویت شور دینی و اراده انقلابی امکان پذیر خواهد بود و بنابراین شور دینی و انقلابی باید هر روز در جامعه تقویت شود».

دری نجف آبادی افزود: متولیان فرهنگی باید برنامه های خود را بر اساس تحکیم عفاف و حجاب و بنیان خانواده برنامه ریزی کنند و همه برنامه ها شامل عفاف و حجاب و تقویت ارزش های اسلامی، دینی و انقلابی باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف امروز ما در رابطه با دسیسه ها و قیام های دشمنان جهاد تبیین و روایت مناسب حماسه های هویت سازی در انقلاب اسلامی است و باید دستاوردهای انقلاب در بخش های مختلف به خوبی انجام شود. برای جوانان توضیح داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید