تکرار سناریوی کشتار دشمن در حوادث/تلاش‌های اخیر دشمنان، دوری نسل جوان از اعتقادات دینی است.


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904082

رهبران با بیان اینکه تکرار سناریوی کشتار دشمن در حوادث اخیر برای ضربه زدن انجام می شود، گفتند: تلاش دشمن جداسازی نسل جوان از اعتقادات دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حدود یک ماه پیش با درگذشت مهسا امینی عده ای حرکتی دلسوزانه انجام دادند و خود را در کسوت مدافع نشان دادند. این افراد برای مدت طولانی برنامه ریزی می کنند و منتظر بهانه ای برای ایجاد عدم اطمینان هستند، می توانند افکار را تحریک کنند.

به همین دلیل در برخی از شهرها آشوب‌هایی به پا شد، در این میان رسانه‌های ضد انقلاب و ضد انقلاب به دروغ و استفاده از تصاویر کذب متوسل شدند و شرایط اغتشاشات را پیگیری کردند و سپس به پروژه ترور روی آوردند.

فیلمنامه ترور پروژه ای تکراری توسط دشمنانی است که آن را از شورش های قبلی شروع کرده اند، در این ترفند دشمن سعی می کند با این پروژه به هدف خود برسد در حالی که دست دشمن در هزاران دروغی است که گفته و نشان داده است. بوده است

در همین راستا گفتگویی تفصیلی با همایون، تحلیلگر مسائل سیاسی انجام شده است که در ادامه می خوانید.


هدف دشمن از ایجاد بلاتکلیفی و شورش چیست؟

تمام تلاش های دشمنان و ضدانقلاب در این مدت حاوی این پیام است که نشان می دهد وقتی دشمن بیشتر فشار می آورد یعنی جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و مقتدر است و امروز دشمنان با ایران مقتدر روبرو هستند. ، پس تسلیم می شوند از هر نیرنگ و دسیسه ای برای ضربه زدن استفاده می کنند.

کار دشمن، دشمن است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان برای رسیدن به اهداف خود سناریوهای زیادی را تجربه کرده اند، از جنگ تحمیلی گرفته تا جنگ نرم، جنگ فرهنگی، تحریم، ترور، فتنه و دیگر توطئه ها و… اکنون در حوادث اخیراً به پروژه ترور روی آورده اند و معتقدند که با این پروژه می توانند به اهداف شوم خود دست یابند.


fae2b051 548f 4bda a364 e339dcf29802 خبر خاکستری



هدف دشمن از تبلیغات و اخبار جعلی در فضای مجازی چیست؟

امروز کسانی هستند که از حقوق زنان دفاع می کنند که جنایاتشان در نقاط مختلف جهان بی شمار است و سعی کردند مرگ هموطن خود را بهانه کنند و تمام توطئه هایی را که به راه انداختند، اجرا کنند.

متأسفانه بی بند و باری و تنبلی فضای مجازی در سال های اخیر باعث شده است که دشمن از این فضا برای تغییر باورها و باورهای نسل جدید و نوجوانان و جوانان استفاده کند و با ایجاد این فضا فقط منتظر جرقه ای برای حمل آن بودند. پس از این ماجرا امپراتوری رسانه ای را وارد میدان کردند و با همکاری برخی کشورها سعی در ایجاد بلاتکلیفی داشتند.

افزایش و بهبود سواد رسانه ای تا چه اندازه به خنثی کردن شورش ها کمک می کند؟

آمریکا، اسرائیل و انگلیس پشت صحنه کار می کردند و جدایی طلبان، سلطنت طلبان و دموکرات ها شروع به استفاده از این بهانه برای رسیدن به اهداف خود کردند.

امروزه رسانه ابزار اصلی است و نیاز به کار سواد رسانه ای بیشتری دارد زیرا دشمن از این فضا برای تحقق اهداف خود استفاده می کند و هر چه سواد رسانه ای بیشتر شود، دشمن گرفتار می شود و نمی تواند از ترفندهای خود استفاده کند.

دشمنان در یک ماه اخیر پروژه ترور را بسیار پیش بردند، پروژه ای که در اغتشاشات سال 1367 به اوج خود رسید و اکنون همان ضدانقلاب و تخریب کنندگان امنیت قصد دارند با دروغ و ترفند و کلاهبرداری و هر گونه اشاره ای که می کنند. هستند در این میان مردم کشته شدند.


0120b1d6 5b3a 4908 a113 a55a94e63d9d خبر خاکستری



چرا دشمن سعی در تغییر عقاید و افکار دارد؟

امروز دشمن گروه سنی را که تحلیل نمی کند و فقط با اخبار و موج تحریک می شود هدف گرفته و سعی می کند با تغییر باورها این افراد را به صحنه بیاورد.

پس از روی کار آمدن دولت جدید، اتفاقات خوبی در کشور رخ داده است، شاهد تحولات خوبی در بخش های اقتصادی، سیاست خارجی، آزادسازی بخشی از پول های بلوکه شده، روابط با کشورهای دیگر و در حوزه بهداشت و درمان بوده ایم که این اقدامات موثر است. دشمن را نگران کنید و بدانید که این حکومت اجازه نخواهد داد دشمن به اهداف خود برسد.

دشمنان با ایجاد خطوط فرعی سعی در انحراف افکار از جاده اصلی دارند تا ملت ایران طعم شیرین دستاوردهای دولت سیزدهم را نچشند که باید مورد توجه قرار گیرد و بصیرت مردم قطعاً همه اینها را خنثی خواهد کرد. توطئه ها

رسانه های بیگانه در این یک ماه بیش از 17 هزار دروغ پخش کردند که هدفشان سخت کردن تشخیص حقیقت از دروغ بود و سعی در گسترش مرزها برای پخش اخبار و تصاویر جعلی و کذب داشتند که حنای آنها رنگی ندارد. و دروغ های آنها یکی پس از دیگری برملا می شود.


هدف دشمن از قیام اخیر چیست؟

هدف اصلی دشمن تضعیف گشت ارشاد و نه امر به معروف و نهی از منکر است تا بتواند خاکریز حجاب را فتح کند، بلکه مردم ایران که برای پیروزی و تداوم انقلاب ایستاده اند و بسیاری بستگانی که به درجه شهادت رسیده اند، هرگز دشمن را از رسیدن به هدف باز نمی دارند.

وقتی دشمن در جنگ تحمیلی و دیگر توطئه ها شکست خورده است، امروز به سراغ باورها و اعتقادات می رود و سعی می کند به ایدئولوژی افکار و عقاید آسیب برساند.

درایت ملت ایران در این سالها صورت دشمن را به خاک مالیده و آرزوهای دشمنان هرگز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید