تلاش دشمن برای شکستن روحیه بسیج در لبنان ، سوریه و عراق / حوادث اخیر در منطقه بخشی از تلاش رژیم صهیونیستی برای فرار از مرگ است

زمان: 14:23
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777099

سخنگوی رهبر ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به تحولات اخیر در لبنان گفت: دشمن در تلاش است روحیه بسیج را در لبنان ، سوریه و عراق بشکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا ؛ وی با اشاره به حوادث اخیر در لبنان گفت: ما از دشمن انتظار دشمنی نداریم و استکبار از انسجام ، روحیه انقلابی و جهادی که در ملت های اسلامی شکل گرفته است عصبانی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تصرف سنگرهای اصلی موفق عمل کرده است ، افزود: روز به روز روح بسیج در لبنان ، سوریه و عراق فعالتر می شود و در این راستا تمام تلاش دشمنان برای شکستن آن روح خشم است. “

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه استکبار و رژیم اشغالگر قدس در لبنان و افغانستان انجام می دهد ، مجموعه ای از مبارزات برای بقا است ، اما به لطف خدا ما بر این امر تا حد مرگ تأکید می کنیم. “غرور ما کوتاه نخواهد بود.

وی افزود: همه موارد اخیر اقدامات کورکورانه ای است که نشان می دهد اگر جرات مبارزه واقعی را داشتند ، چنین اقداماتی را انجام نمی دادند ، یعنی پاروهایی هستند که مرگ استکبار را به تأخیر می اندازند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه به لطف خدا و به برکت انقلاب اسلامی ، رهبری مقام معظم رهبری و مقاومت حزب الله ، همه نقشه های دشمنان خنثی می شود ، گفت: اکنون حزب الله انقلاب اسلامی لبنان است و انصارولا اسلام اسلامی یمن. جبهه پیروز می شود و دشمن نابود می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید