فرمانده سپاه: حوادث بزرگ در پیش است/دشمن برای شکستن حکومت به قیمه نظام حمله کرده بود.

فرمانده سپاه: حوادث بزرگ در پیش است/دشمن برای شکستن حکومت به قیمه نظام حمله کرده بود.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی شب گذشته در حاشیه اجلاس معلمان و فرماندهان شبکه تربیتی بسیج صالحین مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحولات منطقه در راستای از هم پاشیدگی وحدت دشمنان ما پیش می رود.

فرمانده کل سپاه در این خصوص ادامه داد: اوضاع در سرزمین های اشغالی با تلاش همه فلسطینی ها روند نگران کننده ای را برای صهیونیست ها ایجاد کرده است. شرایط داخلی، اعتراضات سیاسی و اجتماعی مردم ساکن در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که نظام سیاسی صهیونیستی یک نظام مستقر نیست.

وی با اشاره به عقب نشینی آمریکایی ها از منطقه تصریح کرد: الحمدلله آمریکایی ها به صورت گسترده منطقه را ترک کرده و مجبور شده اند منطقه را از اولویت های سیاسی خود کنار بگذارند و روابط ما با همسایگان شرایط مطلوب تری به خود گرفته است. و خبر انزوای سیاسی، آن چیزی نیست که دشمنان برای ما برنامه ریزی کرده اند.

سرشکر سلامی طراحی گسترده دشمن در قیام های سال گذشته برای براندازی نظام ولایی و مردم اصلی و مقتدر ایران اسلامی را بخشی از پازل شوم دشمنان قسم خورده این نظام دانست و گفت: دشمن به رهبری حمله کرده بود. نظام برای شکستن قاعده زیرا رهبری، نظام اسلامی و مردم، احکام آن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در پیش است، امیدها زنده می شود و عدالت در منطقه قیام می کند، یادآور شد: صهیونیست هایی که چند ماه پیش در جنون بودند، اکنون مات و مبهوت هستند زیرا روزانه بیش از 30 عملیات مسلحانه در سرزمین های اشغالی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید