شکستن جبهه مقاومت لیبرال و دیکتاتوری در آسیا/ حمله به امنیت حمله به اقتدار نظام است


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908438

آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای از فتنه گران با سلاح گرم و غوغا خسارت وارد کردند و خودروهای پلیس را به آتش کشیدند و حمله به اولیای جامعه حمله به اقتدار نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، آیت الله سیدمحمدمهدی حمدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: دشمنان اسلام قوانین بین المللی ایران را زیر پا گذاشته و علاوه بر افزایش تحریم ها، جنگ روانی نیز آغاز کرده اند.

آیت الله همدانی با اشاره به اینکه اگر دشمنان احمق هستند، کشتی های حامل اجساد نیروهای نظامی خود را به کشورشان برگردانند، افزود: آمریکا در حال سقوط است.

وی گفت: امروز تجزیه طلبان به کارشکنی تشویق می شوند، اما باید بدانند تا زمانی که پافشاری و حضور در صحنه باشد، این انقلاب شکست نخواهد خورد.

امام جمعه کرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهید روح الله عجمیان اعلام کرد: اشرار نشان با سلاح سرد و گرم وارد میدان می شوند و رعب و وحشت ایجاد می کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای از فتنه گران با سلاح گرم و غوغا خسارت وارد کردند و خودروهای پلیس را به آتش کشیدند و حمله به اولیای جامعه حمله به اقتدار نظام است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر چالش آن روز با آمریکا بر سر لانه جاسوسی بود، چالش امروز حذف آمریکا از غرب آسیا است.

امام جمعه کرج تاکید کرد: جبهه مقاومت موفق شد نظام لیبرال و دیکتاتوری را علیه ملت های عرب شمال و غرب آسیا از بین ببرد.

وی اعلام کرد: در نظم نوین جهانی آمریکا باید کاملا منزوی شود و این همه لگد زدن نشانه سرایت و از بین رفتن این میکروب فساد است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان بدانند که ملت از روی هیجان علیه آمریکا شعار نمی دهند، بلکه با جان و دل معتقدند که آمریکا شیطان بزرگ است.

وی تصریح کرد: سران کاخ سفید برای تسلط برجهان به فشارهای اقتصادی و نظامی متوسل شده اند و تلاش می کنند در هیچ جای دنیا رقیبی نداشته باشند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: اخیراً آمریکایی ها بیشترین دخالت را در کشورها دارند و از امپراتوری رسانه ای خود به نام مبارزه با تروریسم و ​​حفظ حقوق بشر استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: نظام استکباری به این نتیجه رسیده است که نباید اقدام نظامی و نیابتی انجام دهد، حتی به این نتیجه رسیده است که تحریم ها تاثیرگذار نبوده است.

امام جمعه کرج تاکید کرد: عبور ایمن از این مرحله نیازمند هوشیاری جوانان است که البته به گفته مدیران کلاب آینده ایران اسلامی بسیار روشن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید