هدف نظام حکومتی شکستن مقاومت مردم ایران است


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1890834

رئیس نمایندگی حقوقی ارتش تربجم:

حجت الاسلام غلامی گفت: امروز شکست ملت همیشه کابوس دشمن در صحنه ایران اسلامی بوده و به دنبال آن است تا مقاومت آنان را بشکند. بر این اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با درایت در راه ولایت گام برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام غلامی، رئیس نمایندگی فقهای تربت جام ارتش در گفتگوی صبح توس؛ وی با بیان اینکه هدف نظام سلطه شکستن مقاومت مردم ایران است، تصریح کرد: امروز شکست ملت همیشه کابوس دشمن در صحنه ایران اسلامی بوده و او به دنبال شکستن مقاومت آنان است. . بر این اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با درایت در راه ولایت گام برداریم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی رمز قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در سایه نهضت حسینی و به برکت ولایت فقیه و شعور مردم، عزت و اقتدار اسلام است. ایران محقق شد.

رئیس نمایندگی ولی فقیه در ارتش تربت جام تصریح کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی است که به فضل الهی محقق شده است. اگر امروز شاهد شکل گیری نظام حاکم هستیم، به خاطر کینه ای است که در دل خود نسبت به نقش حکومت اسلامی در عصر پیامبر و ائمه معصومین (ع) دارند.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: اگر بیش از 40 سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه های مختلف دشمن ایستادگی کرده و عزت و اقتدار خود را حفظ کرده است، به دلیل از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است. فداکاری و ایثار آزادگان، ایثارگران و مردم.

وی مسیر اصلی نظام جمهوری اسلامی را مرهون تدبیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شد. انقلاب اسلامی و لذا آحاد جامعه باید برای رسیدن به این اهداف و راهبردها تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام در پایان تصریح کرد: امروز شکست ملت همیشه کابوس دشمن در عرصه ایران اسلامی بوده و به دنبال این است تا مقاومت آنان را بشکند. بر این اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با درایت در راه ولایت گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید