هدف اتاق فکر دشمن شکستن اتحاد مردم است


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902363

اعظم طهماسبی گفت: اتاق فکر دشمن می خواهد وحدت مردم کشور را هدف قرار دهد اما بیانات رهبری خط مردم را از معاندین جدا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعظم طهماسبی دکترای علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: وحدت رمز مقابله با افکار شوم دشمن و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم است.

وی ادامه داد: دشمن از اتحاد جامعه شیعه و جبهه مقاومت در ایران احساس خطر کرد و با جنگ شناختی و ادراکی سعی در ایجاد فتنه در کشور داشت.

طهماسبی افزود: وحدت رمز قوی ایران است و دشمن با سناریوهای مختلف سعی در به حاشیه بردن این معنا دارد.

این کارشناس گفت: امروز استکبار از اقتدار و آبروی ایران می ترسد و می خواهد نقش محوری ایران را در دنیایی که درگیری های داخلی دارد به حاشیه ببرد.

وی گفت: تصور عدم حضور نیروی انتظامی در کشور، صلابت و امنیت کشور را متزلزل می کند و به گفته رهبری، نیروهای امنیتی در حوادث اخیر به شدت سرکوب شده اند و دشمن سوء استفاده کرده است. این.

طهماسبی ادامه داد: اتاق فکر دشمن می خواهد وحدت مردم را در کشور هدف قرار دهد اما بیانات رهبری خط مردم را از معاندین جدا کرده است.

این کارشناس تاکید کرد: وحدت شیعه و سنی پیروزی 8 سال دفاع مقدس است و امروز هم رمز پیروزی بر اغتشاشات همین وحدت و جهاد تبیین است.

وی افزود: جوانان ما از وقایع مختلف تاریخی در کشور آگاهی ندارند و دشمن با وجود آگاهی از این موضوع سعی دارد وقایع تاریخی کشور را به نفع خود برای نسل جوان روایت کند.

طهماسبی با بیان اینکه رهبری در بیانات امسال خود دستور تبیین جهاد را به همه ملت دادند، ادامه داد: جوانان ما گروهک منافقین، کومله و دشمنان جنگ روایات، این دشمنان نظام را نمی شناسند. به عنوان فرشتگان نجات برای خود معرفی کرده اند، در صورتی که نظام تحت تأثیر این گروه ها قرار گیرد.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: هرکس در هر جایگاه و مقامی باید جهاد را تبیین کند و سکوت در مقابل قیام کمک به دشمن است، بنابراین اگر در خیابان روایات نادرست شنیدید، بی تفاوت از کنار آن نگذرید. توضيح بده چون جهاد توضيحات كوچك و بزرگ نمي شناسد، پير و جوان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید