با اتحاد، اتحاد و انگیزه به جام جهانی می رویم/ راه سختی در پیش داریم اما مردم ایران آسوده خاطر باشند!


ساعت: 20:07
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883918

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در مسیر سختی که قرار داریم باید دو برابر تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تصمیم هیئت مدیره این فدراسیون مبنی بر ادامه فعالیت در تیم ملی فوتبال گفت: از اعضای تیم تشکر می کنم. هیئت مدیره فدراسیون فوتبال به آنچه که اعتماد کرده اند. ساعت ها وقت گذاشتم تا تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برسد و من و همکارانم تلاش زیادی کردیم تا شرایط سختی را که پیش روی مان بود پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه طبیعتا چشم انداز ما بعد از صعود به جام جهانی هم همین بوده و خواهد بود. از آقای مجدی به عنوان نفر اول فدراسیون و سایر عزیزان تشکر می کنم. شاید در آخرین اردو مشکلاتی وجود داشت اما طبیعتا از همه نظر استفاده می کنیم تا با تیم ملی خوب به جام جهانی برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: از امروز تمام توجه من به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چرا که می خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای جام جهانی آماده شویم. اردوی شهریور ماه برای ما بسیار مهم است و به همین دلیل از همه مردم ایران و همچنین علاقه مندان به فوتبال و ورزش کشور می خواهم از تیم ملی حمایت کنند. ما به گذشته نگاه نمی کنیم، ما به آینده نگاه می کنیم و باید در مسیر سختی که در آن قرار داریم تلاش کنیم.

اسکوچیچ در پایان گفت: خیال مردم ایران راحت باشد که تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان بر حضور قدرتمند در جام جهانی پیش رو است و امیدوارم در قطر نتایج قابل قبولی در خور ایران به دست آوریم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید