انگیزه بالایی داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ما برای برد می‌رویم

دروازه‌بان تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس ابراز داشت: انگیزه بالایی داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را در مقابل انصر عربستان بگیریم.


به گزارش

خبرگزاری موج


، علیرضا بیرانوند درباره بازی پیش روی پرسپولیس مقابل النصر در عربستان، توضیح داد: ما قرار بود جمعه (به این کشور) برویم که متاسفانه پرواز ما روز یک‌شنبه شد. دوست داشتیم دو، سه روز زودتر برویم. کادرفنی هم می‌خواست بازی آخر النصر را از نزدیک ببیند اما این اتفاق نیفتاد و تمرینات را ادامه دادیم و از دیروز هم ما (ملی‌پوشان) به تیم اضافه شدیم و تمرین خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند بازی سختی پیش رو داریم و نتیجه گرفتن آنجا کار سختی است. همه تیم النصر را می‌شناسید که چه ستاره‌های بزرگی را جذب کرده و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ عربستان و حتی آسیا است.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره تفاوت جو این بازی با بازی رفت نیز گفت: ما بازی اول را به النصر باختیم چون جو را برای ما سنگین کرده بودند. النصر وقتی وارد ایران شد اتفاقاتی افتاد که تیم ما تمرکز خوبی نداشت و اتفاقات بدی در آن زمان افتاد. البته الان هم شرایطی هست که به نظر من النصر با تمام ستاره‌ها بازی می‌کند و با تمام یاران اصلی خود مقابل ما قرار می‌گیرد چون می‌خواهد صدرنشین باشد.

وی ادامه داد: شرایط ما نیز در جدول به گونه‌ای است که می‌خواهیم حداقل در پایان بازی یک امتیاز را کسب کرده باشیم، هرچند که ما برای برد می‌رویم ولی کار راحتی نداریم. مساوی در این بازی و بردن الدحیل در تهران هدف ما است.

علیرضا بیرانوند درباره دیر اعزام شدن پرسپولیس به عربستان افزود: من تمام اتفاقاتی که افتاده را به فال نیک می‌گیرم. دیر رفتن ما شاید اتفاقات بهتر را رقم بزند چون در ایران تمرینات را پشت سر گذاشتیم و فردا آخرین تمرین ما در زمین النصر خواهد بود. این اتفاقات تاثیری روی تیم ما نمی‌گذارد. انگیزه بالایی داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید