انگیزه بالایی برای صعود داریم


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878210

مربی و بازیکنان تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یگانه رنجبر بازیکن تیم ملی دختران زیر 16 سال ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون بسکتبال درباره آمادگی ملی پوشان گفت: خدا را شکر تا کنون آمادگی خوبی داشته ایم. در مسابقات B قهرمانی آسیا با اردن، قزاقستان و لبنان همگروه هستیم. ما انگیزه زیادی برای حضور در مسابقات سطح A در آسیا داریم و در این مسیر سخت تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: خدا را شکر همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و با کمک کادرفنی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم انشاالله بتوانیم به سطح یک بسکتبال آسیا برسیم.


5 سال دیگر اولین حضور دختران را در مسابقات آسیایی تجربه خواهیم کرد

سرو ضرغامیان سرمربی تیم ملی بسکتبال زیر 16 سال ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت این تیم گفت: اردوهای تیم ملی از 17 خردادماه به صورت مستمر و فشرده به مدت 10 روز آغاز شد. در ششمین دوره باخمن در سراسر کشور استعدادیابی داشتیم و حدود 140 بازیکن را تماشا کردیم و موفق شدیم از این تعداد 40 بازیکن مستعد را انتخاب کنیم. با 20 نفر از این بازیکنان تیم را در سطح A تشکیل دادیم و سپس تمرینات فشرده خود را با 12 بازیکن منتخب از سراسر کشور آغاز کردیم.
وی ادامه داد: آخرین اعزام تیم ملی دختران زیر 16 سال ایران به مسابقات قهرمانی آسیا پنج سال پیش بود. در سال 1376 تیم نوجوانان دختر به این مسابقات اعزام شد. در این پنج سال در رده های سنی اصلی تیمی نداشتیم و این اولین بار است که تیم نوجوانان دختر بعد از 5 سال به مسابقات آسیایی می رود. امیدوارم این رویداد نویدبخش فصل جدیدی در بخش بانوان باشد.
ضرغامیان در پایان خاطرنشان کرد: در این رقابت های گروه B با تیم های اردن میزبان این رقابت ها قزاقستان و لبنان هم گروه هستیم. امیدواریم بتوانیم از گروه خود پیش برویم.» دو سال است که این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود و به همین دلیل نتوانستیم سطح تیم ها و بازیکنان را زیر نظر بگیریم. در نهایت امیدوارم اتفاق خوبی برای بسکتبال بانوان بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید