همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند


ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894574

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار مقابل برزیل در مسابقات قهرمانی جهان والیبال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان به مصاف برزیل می رود. بازیکنان تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار مقابل برزیل در مسابقات قهرمانی جهان والیبال صحبت کردند.

امیرحسین اسفندیار پس از اولین تمرین تیم ملی والیبال ایران در کاتوویتس گفت: تمرین نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتیم. حدود 2 ساعت تمرین توپ و بدنسازی داشتیم که در کل خوب بود.

وی ادامه داد: تمرینات بر اساس نقاط قوت و ضعف تیم های ملی ایران و برزیل انجام شد. کادر فنی درباره وضعیت بازیکنان صحبت می کند و امیدواریم شرایط بهتر شود. بی شک تمام توان خود را برای کسب بهترین نتیجه که یک پیروزی برای والیبال ایران است به کار می گیریم.

برنده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انگیزه بالای تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: قطعا همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند زیرا بازی بسیار مهمی در پیش داریم که بسیار تعیین کننده است. بازی و رفتن به مرحله بعد، در واقع به نتیجه خوبی رسیده ایم.

اسفندیار ادامه داد: برد مقابل برزیل هم برای بازیکنان و هم برای والیبال ایران خوب است. به همین دلیل همه ما متحد هستیم و می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم تا هم مردم و هم خودمان از نتیجه راضی باشیم.

وی در خصوص واکنش اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برزیل پس از تعیین برنامه مرحله حذفی گفت: من خودم با هیچ یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی برزیل صحبت نکرده ام اما یکی از بازیکنانی که این کار را کردند، گفتند که برزیلی ها از بازی با ایران خوشحال نیستند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: به هر حال این مسابقات قهرمانی جهان است و مهم ترین مسابقات والیبال بعد از المپیک محسوب می شود. همه تیم ها قطعا تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. پیش بینی شرایط مطلقاً غیرممکن است. همه چیز در داخل زمین مشخص می شود و با قدرت 100 درصد وارد زمین می شویم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2022 هفتمین حضور خود را در مسابقات قهرمانی مردان جهان تجربه می کند، در حالی که بهترین عنوان این تیم در سال 2014 با اسلوبودان کواچ و مقام ششمی بود.




معنوی نژاد: هیچ تیمی برای باخت بازی نمی کند

محمدجواد معنوی نژاد پس از انجام اولین تمرین تیم ملی والیبال ایران در کاتوویتس اظهار داشت: خدا را شکر خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بعد از سفر شب گذشته استراحت کردیم و امروز اولین جلسه تمرین توپ و بدنسازی خود را در شهر تهران برگزار کردیم. کاتوویتس ما روی نقاط قوت و ضعف تیم ملی برزیل کار می کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و مردم را خوشحال کنیم. قبل از آن سه بازی انجام دادیم و دو برد را بردیم. یک شکست هم در کارنامه داریم که البته می توانستیم در این بازی برنده شویم اما شرایط فراهم نشد. به نظر من ویژگی والیبال این است که یک طرف برد و طرف دیگر شکست خورده است.

دارنده تیم ملی والیبال ایران گفت: انشاالله تمام توان خود را به کار می گیریم تا مقابل برزیل نمایش قابل قبولی داشته باشیم. برزیل تیم قدرتمندی است که قهرمان المپیک و جام جهانی شده است. در جام جهانی هیچ تیمی برای باخت وارد زمین نمی شود و تیم ایران هم با این مشکل تفاوتی ندارد و امیدوارم بتوانیم بهترین نمایش را مقابل برزیل به نمایش بگذاریم.

معنوی نژاد با اشاره به انگیزه بالای تیم ایران برای دیدار با برزیل گفت: بازیکنان و اعضای کادر فنی بسیار آماده و با انگیزه هستند. در این چند روز باقی مانده باید تمرینات را با انگیزه بالا پشت سر بگذاریم تا با جسم و روح آماده وارد میدان شویم.

فارغ التحصیلان بهروز عطایی ساعت 23:30 روز سه شنبه 15 شهریور به مصاف برزیل خواهند رفت که برنده آن مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار صربستان و آرژانتین خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید