ما برای برد به رفسنج می رویم / باید غرور هوادارانمان را زنده کنیم

ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790844

مهاجم جوان و بومی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید این تیم برای اولین دیدار خود راهی رفسنج می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، تیم فوتبال تراکتورسازی در دوران خصوصی سازی با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد و در این بین شاید یکی از معدود اقدامات مثبت در این تیم، معرفی تعدادی از بازیکنان جوان به دنبال نام علمی باشگاه و استفاده از آنها در تیم بزرگسالان تراکتور .

علی فاتی از آن دست بازیکنانی است که از پایان فصل گذشته با اعتماد رسول خطیبی در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفت. این بازیکن در سه هفته اخیر برای تراکتورسازی بازی کرده است و به دلیل این حضور گفت وگویی با او انجام دادیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

سوال از دیدار با آلومینیوم اراک بگویید، آیا فکر می کنید مستحق باخت در این بازی خانگی بودید؟

همه دیدند که ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و با وجود غیبت چند بازیکن اصلی مان، خوب بازی کردیم و متاسفانه بدشانس بودیم که نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم. به نظرم اصلا مستحق شکست مقابل آلومینیوم نبودیم.

* در ابتداي بازي موقعيت خوبي داشتي كه با بدشانسي همراه نبود.

حیف که توپ گل نشد. من توپ را خوب زدم و در تمرین به آن ضربه زدم اما نمی توانم بگویم برهنه بود یا نه، کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند.

* در سه هفته اخیر در ترکیب اصلی تراکتورسازی حضور داشتی، فکر می کنی باز هم ریکاوری کنی؟

من هر روز سخت کار می کنم تا بهتر از دیروز باشم. خدای ناکرده با انجام بازی های قابل قبول بیشتر برای شادی دل پرشورها تلاش می کنم. امیدوارم با کمک همه اعضای تیم بتوانیم نتایج شایسته ای برای تراکتورسازی کسب کنیم.

* نظرتان درباره همکاری با آقای سولدو چیست؟

ابتدا از زحمات آقای کریمی در تراکتورسازی تشکر می کنم. آقای سولدو یکی از بهترین مربیان اروپایی است و از نظر فنی بهترین است. با وجود ظاهر آرام، بسیار جدی و سخت کوش هستند و زیر نظر آنها تمرینات خوبی انجام می دهیم. البته با شناختی که از فوتبال ایران می گیرند کم کم به نتایج خوبی می رسیم.

* از دیدار با رفسنجان کپر در هفته نهم صحبت کنید، فکر می کنید بازی سختی خواهید داشت؟

بعد از بازی با آلومینیوم ریکاوری خوبی داشتیم. از آنجایی که فاصله بین بازی ها کم است، ریکاوری مهم است و باید به بهترین شکل انجام شود. آماده بازی مقابل تیم مس رفسجان هستیم و در این دیدار فقط برای پیروزی خواهیم رفت. خداوند دعای خیر هواداران ما را برای پیروزی در اولین دیدار عنایت کند.

* اخرین حرف؟

در پایان تشکر می کنم باید بگویم که منتظر افتتاح ورزشگاه ها هستیم تا با حضور علاقه مندان و انرژی که از آنها خواهیم گرفت به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم. ما در این فصل شرمنده هواداران شده ایم و امیدوارم بتوانیم بازی های شکست خورده را جبران کنیم و غرور از دست رفته هواداران را برگردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید