پرسپولیس به خاطر بازی خوب تراکتورسازی از ادامه بازی امتناع کرد/ عقل، درک و فرهنگ هوادارانمان را نشان دادیم.


ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840177

فدراسیون باید قاطعانه با متخلفان دشمن برخورد کند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: حریف به دلیل بازی خوب تراکتورسازی از ادامه بازی خودداری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی میر، معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اتفاقات دیدار با پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که در جریان بازی تراکتورسازی و پرسپولیس رخ داد توسط افراد ناشناس انجام شد تا چهره تراکتورسازی را تخریب کنند. هواداران تراکتور ما هم اکنون به بهترین نحو در تبریز میزبان تیم های مهم و بزرگی مانند سپاهان، فولاد و تیم های خارجی هستیم و درایت، درک و فرهنگ هواداران خود را نشان داده ایم.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی اتفاق افتاده را تایید نمی کند، افزود: سازمان لیگ نحوه برگزاری بازی ها را به شورای تامین استان واگذار کرده است. خوشبختانه چند سالی است که باشگاه تراکتورسازی بلیت فروشی اینترنتی را آغاز کرده و سایت بلیت باشگاه را به سامانه ایران من متصل کرده و با رعایت ظرفیت تعیین شده از سوی شورای تامین استان، تمامی قوانین بازی را رعایت کرده است.

سهرابی خاطرنشان کرد: کنترل افرادی که وارد ورزشگاه می شوند از سوی باشگاه نیست و اگر هواداران خارج از ظرفیت تعیین شده به ورزشگاه بیایند ربطی به نحوه بلیت فروشی ما ندارد.

وی با انتقاد از رفتار تنش آفرین بازیکنان حریف گفت: در کجای دنیا بازیکنان حریف با حرکات دست و پرتاب سنگ به تماشاگران تیم میزبان توهین می کنند. آقای ترابی با پرتاب سنگ عبدالله ناصری مصدوم شد و امید عالیشاه هم به سمت هواداران ما سنگ پرتاب کرد که باعث ایجاد هیجان روی سکوها و ایجاد تنش در بازی شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: بعد از اتفاقی که افتاد بزرگان تراکتور به همراه سرمربی و نیروی انتظامی توانستند جو سکوها را کنترل کنند و شرایط را برای تماشای بازی فراهم کنند؛ حتی نماینده فدراسیون و داور مسابقه. تیم حاضر به تماشای این مسابقه شد اما پرسپولیسی ها در زمین حاضر نشدند.

وی افزود: فکر می کنم پرسپولیس دید که در زمین نتوانست با تراکتورسازی رقابت کند و در دقایق باقی مانده فرصت گلزنی داشت. آنها برخلاف تصمیم قاضی و نماینده فدراسیون عمل کردند و در زمین حاضر نشدند.»

سهرابی گفت: دو بازی اخیر را در یادگار امام در حضور هوادارانمان برده بودیم و دیروز هم سر و گردن از حریف قد بلندتر بودیم. ترس از دست دادن نایب قهرمانی.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: همه مستندات اتفاقات بازی را از زوایای مختلف آماده کرده و به مسئولان ارائه کرده ایم. انتظار داریم فدراسیون فوتبال با پرسپولیسی های مشکل دار که همیشه چنین رفتارهای نامناسبی از خود نشان می دهند و همچنین با حضور نداشتن پرسپولیسی ها در زمین مسابقه قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید