فرهنگ خوب مردم هرمزگان برای ادامه استفاده از نقاب ادامه دارد


ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811516

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

رئوفی گفت: مردم هرمزگان همواره در استفاده از ماسک پیشتاز بوده اند و این فرهنگ خوب به دلیل تاثیر آن در پیشگیری از بیماری های عروق کرونر باید ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; علی رئوفی در جلسه ستاد مدیریت بیماری های عروق کرونر قلب استان در هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون، روند کاهش تاج را در کشور و استان هرمزگان ادامه دهیم، گفت: مردم هرمزگان از همیشه در خط مقدم استفاده از ماسک E در خط مقدم بوده است، با توجه به تاثیر آن در پیشگیری از بیماری عروق کرونر قلب، باید ادامه یابد.

وی ادامه داد: رعایت کامل اصول و دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک باید توجه و جدیت زیادی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون به ویژه تزریق نوبت سوم واکسن کراون، افزود: در این راستا لازم است مردم به واکسیناسیون نوبت سوم در استان تشویق شوند. محافظت از سلامت انسان در برابر سویه omicron ویروس کرونا.

رئوفی افزود: همچنین با توجه به تأثیر تهویه مناسب هوا در کاهش بیماری های عروق کرونر قلب، با توجه به گرمای هوا و استفاده از دستگاه های برودتی در هرمزگان به ویژه در اماکن عمومی توجه به این امر ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید