پلیس: عامل اسیدپاشی به سه زن به گفته شهریار، زنی نقاب پوش است. تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد

پلیس: عامل اسیدپاشی به سه زن به گفته شهریار، زنی نقاب پوش است.  تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد

روز جدید : دیروز اسیدپاشی به زنان در شهرک اندیشه انجام شد که بر اساس تحقیقات پلیس عامل زن است و برای دستگیری وی در دست اقدام است. سرهنگ مهدی سرپناه گفت: حوالی ساعت 10 صبح روز سه شنبه سه زن برای ژیمناستیک صبحگاهی به باغی در شهر مریم شهرستان شهریار رفتند که مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند. وی افزود: این افراد توسط یک زن از ناحیه کمر مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند و بررسی های اولیه نشان می دهد یکی از زنان از ناحیه کمر و پا دچار سوختگی شده و دو نفر دیگر تنها لباس های خود را سوزانده اند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران روز چهارشنبه گفت: حادثه اسیدپاشی روز گذشته در شهرستان اندیشه شهریار توسط زنی نقابدار صورت گرفت و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدی سرپناه در تشریح جزئیات این حادثه ضمن تایید اسیدپاشی به سه زن گفت: حوالی ساعت 10 صبح روز سه شنبه سه زن به باغی در شهر مریم شهرستان شهریار رفته و مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد توسط یک زن از ناحیه کمر مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند و بررسی های اولیه نشان می دهد یکی از زنان از ناحیه کمر و پا دچار سوختگی شده و دو نفر دیگر تنها لباس های خود را سوزانده اند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: این زنان به دلیل پوشیدن لباس های ضخیم آسیب جدی ندیدند و تنها یکی از آنها با سوختگی جزئی به بیمارستان منتقل شد.

پناهگاه ادامه داد: در تحقیقات اولیه با شناسایی عامل اسیدپاشی شهریار مشخص شد که متهم زن بوده و برای دستگیری وی تلاش شد.

دیدگاهتان را بنویسید