رئیس پلیس تهران: روند دستگیری سرکردگان حوادث اخیر ادامه دارد/ اخیراً از پهپادها برای شناسایی استفاده کردیم

رئیس پلیس تهران: روند دستگیری سرکردگان حوادث اخیر ادامه دارد/ اخیراً از پهپادها برای شناسایی استفاده کردیم

سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، استفاده از پهپادها را در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران اعلام کرد و خاطرنشان کرد: اخیراً از پهپادها برای شناسایی استفاده می شود و این کار با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی پایتخت به تشریح عملکرد سازمان پلیس آگاهی تهران پرداخت.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در گفت وگو با فارس، با معرفی «سازمان اطلاعات پلیس تهران» که طی دو سه هفته اخیر خبرهایی مبنی بر دستگیری سران اغتشاشات بر سر زبان ها افتاده است، گفت: نیروی انتظامی. سازمان اطلاعات تهران یکی از گروه هایی است که مسئولان آن با استعداد و توانایی بسیار بالا و خوبی دارند و در جریان ناآرامی ها تعداد زیادی از عناصر و سرکردگان کلیدی را شناسایی و دستگیر کرده اند.

وی به پرونده شناسایی و دستگیری عوامل شهادت آرمان علیوردی اشاره کرد و تصریح کرد: 33 نفر از عوامل کشتار آرمان عزیز توسط سازمان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند و 13 نفر از آنها در دادگاه هستند.

وی افزود: در این پرونده پلیس یک زن و بقیه را که مرد بودند شناسایی، بازداشت و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر اینکه سازمان پلیس آگاهی تهران عوامل و عوامل اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کرده است، اعلام کرد: این روند ادامه خواهد داشت و اینطور نیست که ما موضوع را رها کرده باشیم.

فرمانده انتظامی تهران با تاکید بر اینکه روند دستگیری سران و شورشیان با جدیت ادامه دارد، به افرادی که مجدداً این روند را دنبال می کنند و دستور را سرپیچی می کنند، هشدار داد که با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

سردار رحیمی استفاده از پهپاد را در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران اعلام کرد و خاطرنشان کرد: اخیراً پهپادها برای شناسایی مورد استفاده قرار گرفته اند و این کار به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید