فرهنگ اقتصاد محلی در هرمزگان توسعه می یابد و نماد می یابد/ پرچم کار جهادی در هرمزگان برافراشته می شود.


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890968

سید سلطان مرتضوی گفت: با بررسی میدانی برخی از طرح ها در استان هرمزگان به وضوح شاهد پویایی و رونق در طرح ها بودیم چرا که برخی از طرح هایی که سال ها متوقف شده بود اکنون با تزریق منابع فعال شده و امیدواریم به خوبی برسیم. نتایج.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سید سلطان مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری عصر پنجشنبه در آخرین برنامه سفر خود به بندرعباس با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد. بندرعباس.

معاون اجرایی رئیس جمهور در این دیدار هدف از این سفر را نظارت در محل و بررسی عملیاتی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان عنوان کرد و گفت: دستاوردهای سفر رئیس جمهور به هرمزگان دستاوردهای بسیار مطلوبی است و طی 22 فصل ها و برنامه ها از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آموزش عالی، کشاورزی، صنعت، راه، مسکن، شهرسازی، انرژی و … بسیاری از طرح های عمرانی، عمرانی و اقتصادی تصویب و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: امروز که بررسی میدانی برخی از طرح های استان را انجام دادیم به وضوح شاهد پویایی و رونق در طرح ها بودیم چرا که برخی از طرح هایی که سال ها به تعویق افتاده بود اکنون با تزریق منابع فعال شده و امیدواریم. برای رسیدن به نتایج خوب


6fb08772 1421 4383 90ce 0871cbd43a0b خبر خاکستری


هرمزگان آینده ای آباد و پویا خواهد داشت

مرتضوی با اشاره به ظرفیت صیادی و اشتغال و ارزی منطقه گفت: بحمدالله امروز فرهنگ اشتغال مردم محور بومی در حال رشد و یافتن نمادی است که در ارزیابی اولیه امروز شاهد آن بودیم. بعد از سفر ریاست جمهوری به استان 3.18 میلیارد تومان منابع عمرانی به استان تزریق شد که بعید می دانم در هیچ دوره تاریخی چنین منابعی به صورت پولی در استان توزیع شود.

رئیس نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برنامه های اقتصادی منابع خوبی را برای هرمزگان نشان می دهد و تعهد ما به بانک های فعال این است که به طور کامل به تعهدات خود عمل کنند و آقای استاندار نیز به عنوان نماینده تام الاختیار موظف به نظارت هستند.

مرتضوی تصریح کرد: در حوزه ازدواج در هرمزگان کارهای زیادی انجام شده و منابع خوبی تزریق شده و میزان جذب بسیار خوب است.


پرچم نهضت جهاد در استان برافراشته شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: استان در زمینه مسکن، تامین زمین و تامین زمین به تعاونی ها و افرادی که می خواهند خودشان ساختمان بسازند رتبه دوم کشور را دارد و معتقدم با اجرای این مصوبات تعادل ایجاد می شود. در استان و با توجه به وضعیت ژئوپلیتیکی هرمزگان، آینده استان آباد و پویا خواهد بود.

وی گفت: دولت تا پایان هفته نیز منابع جدیدی را به هرمزگان اختصاص می دهد، اما لازم است مدیران این استان اجرای طرح ها را به صورت جهادی پیگیری کنند هرچند که پرچمدار حرکت جهادی است. در استان مطرح شده است و این باید ادامه یابد.»

مرتضوی خاطرنشان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده همه مشکلات مردم و این استان حل شود و هرمزگان متناسب با جایگاه خود در جغرافیای ایران و جهان بدرخشد.


e2aaaf4e c8b7 48df be41 64968eef9448 خبر خاکستری


بیش از 22 هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور همور به تصویب رسید

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: امروز سومین جلسه پیگیری مصوبات سفر را برگزار کردیم و باید بگوییم سفر ریاست محترم جمهوری به استان در دی ماه سفر پر برکتی بود و بیش از 22 هزار میلیارد تومان و بیشتر مصوب شد که 1300 میلیارد تومان در ماه اول به استان آزاد شد و جهشی که در کار پروژه ها خواهیم دید به دلیل توزیع به موقع اعتبارات است.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات پس از سفر رئیس جمهور محترم نشان می دهد که دولت در اجرای مصوبات و سامانه هایی که طراحی شده و گزارش ها و پیگیری هایی که از سوی دستگاه های تخصصی انجام شده و گزارش هایی که انجام شده بسیار جدی است. دریافتی از استانداران نشان می دهد که دولت به وعده خود با مردم عمل کرده است


b45fd297 29d3 4c6f 8561 d702f1110277 خبر خاکستری


تجهیزات امدادی به ویژه در استان های جنوبی باید به روز شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این جلسه با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله گفت: لازم است به روز رسانی شود. تجهیزات امدادی در منطقه هلال احمر به ویژه در استان های جنوبی چرا که چادرها در زمستان و تابستان کارایی چندانی ندارند و باید از کانکس هایی استفاده کرد که قابلیت پوشش و خدمات رسانی را در چندین استان در زمان سیل و سیل داشته باشند. زلزله ها .

وی با اشاره به وقوع سیلابی که هر ساله در نقاط مختلف استان با کمترین بارندگی رخ می دهد، گفت: با لایروبی به موقع رودخانه ها به ویژه در میناب و رودان می توان از بسیاری از مشکلاتی که در فصل زمستان برای مردم به وجود می آید جلوگیری کرد. و هزینه برای درمان در این زمینه هزینه می کنیم، اگر برای پیشگیری هزینه کنیم به نتایج مثبتی دست خواهیم یافت.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی که در استان داریم معضل بیکاری است و توصیه های رئیس جمهور محترم در سفر به هرمزگان می تواند در این زمینه مفید باشد و بخشی از مشکل اشتغال از طریق کوچک است. صنایع و بخشی دیگر توسط صنایع بزرگ و حل ظرفیت های قابل بازخرید در دریا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید