توسعه هرمزگان بر اساس اقتصاد دریانوردی و افراد کلیدی در دستور کار قرار خواهد گرفت / استفاده از ظرفیت جوانان جهادی با روحیه انقلابی در استان

زمان: 14:37
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775235

دوستی با بیان اینکه از توانمندسازی جوانان جهادگر با روحیه انقلابی در استان استفاده می شود ، گفت: توسعه هرمزگان بر اساس اقتصاد دریایی و افراد اصلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ مهدی دوستی در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار هرمزگان ، با اشاره به آشنایی خود با توانمندی های استان هرمزگان به ویژه در حوزه نفت و کشتی سازی ، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به گونه ای در خدمت مردم شریف هرمزگان باشم که رضایت این مردم بزرگوار را جلب کند. به

وی ادامه داد: وظیفه ما برآورده ساختن خواسته ها و خواسته های مردم است و من در این زمینه تمام تلاش خود را خواهم کرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه هرمزگان بر اساس اقتصاد دریانوردی و افراد کلیدی در دستور کار قرار خواهد گرفت ، افزود: برای تغییر اساسی به ویژه در ایجاد اشتغال ، صنایع فعال در هرمزگان انتظار می رود که زنجیره توسعه پیدا کند. ارزش در سراسر استان و خوشه های تولیدی و خدمات باید توسط صنایع استان ایجاد شود.

دوستی گفت: موج شکن های انسانی تجربه موفقی در زمینه اقتصاد دریایی و افراد کلیدی در هرمزگان است و الگویی موفق برای بهره برداری از افراد در اقتصاد دریایی است.

وی گفت: تسهیل و ایجاد بستری برای استفاده مردم از دریا وظیفه ماست و در این زمینه باید قوانین لازم تدوین و تصویب شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تحول استان را بر اساس تولید ، گردشگری و تجارت به طور جدی رصد خواهیم کرد.

دوستی با اشاره به نقش ورزش در غرور ملی و ایجاد شور و نشاط در جامعه گفت: من علاقه مند به توسعه ورزش در استان هرمزگان هستم و با کمک جوانان برنامه ویژه ای برای این ظرفیت و به طور جدی خواهیم داشت. ، توانایی جوانان جهادی. “ما از روحیه انقلابی در روستاها استفاده خواهیم کرد.

دوستی افزود: حفاظت از محیط زیست نیز از موضوعات کلیدی است که باید به آن توجه شود و در این راستا حل مشکل فاضلاب و حفاظت دریایی بندرعباس محور اصلی است.

استاندار هرمزگان گفت: می خواهم اقشار مختلف مردم شریف هرمزگان در ایجاد تحول در استان کمک کنند و توسعه هرمزگان در شاخص های مختلف شکل بگیرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید