نقش مهم دانش بنیان در توسعه بومی سازی تولید/ 10 طرح کشاورزی دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت.


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904384

احمدی با بیان اینکه دانش بنیان نقش مهمی در توسعه بومی سازی تولید دارد، گفت: 10 طرح کشاورزی در لرستان ارائه شده و در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد احمدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شعار سال کارگروه اختصاصی برگزار شد و بخشی از آن طوفان فکری است که با در دسترس بودن مجموعه های مرتبط به دنبال استفاده از ایده های نو هستیم و تلاش در حال انجام است. ساخته شده تا حمایت لازم از پروژه ها و ایده ها را فراهم کند.

وی افزود: افرادی که در بخش کشاورزی دارای ایده و فکر هستند، پس از ارائه و بررسی های لازم و همچنین چکش کاری به مرحله بعد می روند.

رئیس بسیج کشاورزی لرستان تصریح کرد: اختراعات و ایده ها در حوزه کشاورزی در زمینه ماشین های برداشت حبوبات، دروگرها و یا استفاده از سموم است و تعدادی اختراع انجام شده است و بخشی دیگر مربوط به سرمایه گذار است. این ایده به محصول و تولید مربوط می شود. عظیم شوید.

احمدی تصریح کرد: هسته هایی در این حوزه تشکیل شده و به دنبال دعوت از ایده های نخبگان برای ارائه ایده هستیم، البته برخی از طرح های کشاورزی ارائه شده در حال حاضر در مرحله ارزیابی است و برخی نیز در حال پیگیری استانداردسازی و رفع مشکل هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 10 طرح کشاورزی دانش بنیان در دستور کار است که تولید و اختراع ماشین آلات با تاکید بر بومی سازی در مزارع است که برای بومی سازی کشاورزی دانش بنیان انجام می شود.

مسئول بسیج کشاورزی لرستان گفت: رشد و افزایش بهره وری کشاورزی از مهمترین مزایای دانش بنیان در بخش کشاورزی است که با توجه به ایده ها و برنامه ریزی ها سعی در حرکت به سمت توسعه و بهره وری بالای تولید است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید