مسئولان از این پس دستور سال را در دستور کار خود قرار دهند/ تولید دانش بنیان; کلید غلبه بر درهای سخت اقتصادی


ساعت: 21:35
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816824

دشتی اردکانی گفت: مسئولان باید بر اساس این مصوبه راهبردی تولید دانش بنیان که اشتغال پایدار برای ملت ایجاد می کند را از این پس در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکانی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به نامگذاری سال 1401 به عنوان سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال گفت: خدا را شکر رهبر فرزانه و عاقل است.

داشی اردکانی با بیان اینکه برون رفت از همه شرایط سختی که دشمن برای اقتصاد و معیشت مردم در این کشور ایجاد کرده است، چیزی جز تولید نیست، افزود: یکی از مشهودات سال گذشته کمبود معیشت بود. بنیادی که از این پس ایجاد اشتغال پایدار برای ملت را در دستور کار خود قرار دهد چرا که اگر تولید مبتنی بر دانش و علم نباشد نه تنها پایدار نخواهد بود بلکه برعکس و بی اعتمادی مردم به تولید داخلی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده اردکان گفت: شرکت های دانش بنیان نیز باید ضمن ارتقای سطح کیفی محصولات، نیاز به بازار داخلی و تسخیر بازارهای خارجی، دانش خود را ارتقا داده و از فناوری های روز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دل همه ملت ها و مسئولان روشن است که سال جدید سالی متفاوت، بسیار خوب و با اکتشافات فراوان خواهد بود چرا که با محوریت رهبر معظم انقلاب بر سه قوه، مصوبات مجلس و تصمیمات دولت راه را هموار می کند، آینده ای امیدوارکننده.»

دشتی بخشی از گشایش کشور را خنثی سازی تحریم ها دانست و گفت: ظرفیت کشور ظرفیتی اجتناب ناپذیر است که شاید در دنیا وجود نداشته باشد، برگرفته از منابع طبیعی و سرمایه انسانی است که با نگاه ویژه امسال ممکن است ایده آل برای کشور باشد. از این رو وی از مسئولان می خواهد در اجرای این مصوبه جدی تر از گذشته عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید