وقتی کار جهادی با روحیه انقلابی همراه است / پروژه پر رونق 3410 توسعه و محرومیت زدایی گلستان


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813943

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از اجرای 3 هزار و 410 طرح عمرانی و محرومیت زدایی از اردوگاه های پیشرفت و آبادانی خبر داد و گفت: زمانی که کار جهادگران با روحیه انقلابی همراه باشد نتیجه آن مردم را شیرین می کند.

به گزارش راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی با تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر اینکه این انقلاب ریشه در قیام شهدا دارد، اظهار داشت: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده مردم است. یکی از اهداف امام (ره) از تشکیل سپاه، حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی بود، زیرا این انقلاب نیز ریشه در قیام شهدا و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار جهانی و پاسداری دارد. از ستمدیدگان

وی افزود: بر اساس اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب بر عهده سپاه است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی از ابتدای انقلاب تاکنون بر عهده سپاه بوده است و ما مفتخریم که در این تاریخی نیروهای مردمی را برای دفاع از انقلاب سازماندهی و آموزش دهیم. زمان.”

ملک شاهکوهی گفت: هر ساله تعدادی بسیجی جذب و در قالب گروه های جهادی و سند انتظار بسیج و طرح افزایش بسیج برای تشکیل دولت تمدن اسلامی آموزش می دهیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که سپاه نینوا در روستا انجام می دهد بحث پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به راه اندازی 3410 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: احداث و بازسازی منازل آسیب دیده، راه بین مزارع، آبرسانی، راهسازی، اماکن ورزشی از پیشرفترفت. اردوگاه

ملک شاهکوهی از افتتاح 187 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سال جاری خبر داد و افزود: سال آینده با همکاری آبفای استان به 423 روستا آبرسانی می کنیم.

وی گفت: در بحث کرونا اقدامات خوبی انجام دادیم که توانستیم 103 هزار راس را در زمینه‌های مختلف ضدعفونی و ایمن کنیم، سه میلیون بسته ماسک و دستکش توزیع کنیم، 756 فروشگاه تولید ماسک و … را فعال کنیم. “

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در پالایش، مراقبت و ایزوله نمودن مبتلایان به تاج گذاری اقدامات مفیدی انجام شده و پیک های موتوری بسیج برای این عزیزان فراهم شده است.

شاهکوهی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان در صدد ضربه زدن به سپاه بود، افزود: خوشحالیم که سپاه آنقدر کار خود را به خوبی انجام داده که باعث عصبانیت آنها شده است.

وی گفت: یکی از کارهایی که ما انجام می دهیم بحث جذب نوجوانان در پایگاه های بسیج است. ایجاد محله اسلامی یکی از ماموریت های ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید